لاکچری ترین رستوران های بانکوک

جاذبه‌های گردشگری بانکوک
لاکچری ترین رستوران های بانکوک

یکی از چیزهایی که بانکوک به آن معروف است، غذاهای خیابانی و تنوع غذایی شگفت‌انگیز آن‌جا بوده و در هر کجای خیابان‌های شلوغ این شهر، بوی غذا به مشام می‌رسد. با این حال، رستوران های لاکچری بانکوک نیز اصلا کم نیستند و وجود رستوران‌های متعدد و بسیار خوب بین المللی، فرصتی عالی برای صرف غذا در مکانی استثنایی را در تور تایلند برایتان فراهم خواهد آورد.  

در نوشته‌ای که امروز در مقتدرسیر تابان برایتان تهیه دیده‌ایم، به مرور ۱۰ رستوران لاکچری برتر پرداخته‌ایم که در تور بانکوک می‌توانید به سراغشان بروید. فقط از قبل در نظر بگیرید که تنها با رزرو میز از قبل، امکان مراجعه به اکثر این رستوران‌ها را دارید.

 

رستوران  Conti.bkk

در ابتدا با یکی از استثنایی‌ترین رستوران های لاکچری بانکوک لیستمان را شروع کنیم. رستوران  Conti.bkk‌ دارای فضایی بسیار شیک اما کمی تاریک است و با مبلمان چوبی زیبایش از شما به گرمی پذیرایی می‌کند. در این رستوران غذاهای اروپایی با مواد اولیه مرغوب پخت شده و منو متنوعی را در آن‌جا شاهد خواهید بود که غذاهای مختلفی از کشورهای متفاوت اروپا را در خود دارد. نوشیدنی‌های‌های متنوع در کنار سرو جذاب غذاها، از امتیازات مهم رستوران Conti.bkk به شمار می‌آید. در سفر با تور تایلند شما گزینه های مختلفی از متفاوت‌ترین رستوران‌ها را در اختیار دارید.

آدرس: 34/1 Soi Si Bamphen, Thung Maha Mek, Sathon

عکس: wongnai.com

 

رستوران North

رستوران شمال (North Restaurant) شما را دعوت می‌کند تا در یک خانه‌ی چوبی ۱۰۰ ساله که نوسازی شده است، غذاهای محلی تایلند را میل کنید. تمامی غذاهای موجود در منو رستوران North  شامل مواد اولیه‌ی کاملا محلی شده و از بهترین گوشت‌های دریایی در غذاها استفاده می‌شود. رستوران دارای دو سرآشپز اصلی بوده و تمامی غذاها در نهایت به دست این دو تزیین و به روی میز سرو می‌شوند. فضای بیرونی این خانه‌ی قدیمی، نشان زیادی از آن ساختار کلاسیکش ندارد و در داخل نیز، طراحی فوق‌العاده جذابی برای آن‌جا در نظر گرفته شده و محیطی دیدنی با اتاق‌های متفاوت را پدید آورده‌‌اند.

آدرس: 8 Sukhumvit 33 Alley, Khlong Tan Nuea, Watthana

 

معرفی بهترین رستوران‌های هندی در بانکوک

عکس: timeout.com

 

رستوران Mr. French

در طبقه دوم مجموعه Tops Fine Food در خیابان سوخومویت ۴۹، یکی دیگر از بهترین رستوران های لاکچری بانکوک‌ با نام آقای فرانسه (Mr. French) قرار گرفته که مناسب آن‌هایی‌ست که به دنبال غذای با کیفیت فرانسوی در محیطی مدرن و خودمانی هستند. فارغ از غذای بسیار خوشمزه‌‌ای که در این رستوران سرو می‌شود، Mr. French هر روز با موسیقی زنده هیپ هاپ از مشتریان خود پذیرایی می‌کند. همچنین در این محل یک بوفه باز یپریمیوم نیز در نظر گرفته شده که شما می‌توانید، بعضی از غذاها را به این شکل سفارش دهید. رستوران بزرگ و شیک است و با توجه به ساختار طراحی داخلی آن، بیشتر به درد جمع‌های چند نفره می‌خورد تا این که آن‌جا را برای قراری دو نفره پیشنهاد کنیم.

آدرس: 195 Sukhum Vit 49, Khlong Tan Nuea, Watthana

عکس: thai2night.com

 

رستوران TestTaste

این رستوران را یکی از سرآشپزان برنامه "آیرون شف" پای گذاری کرده و تمام غذاهایی که در منو آن‌جا مشاهده می‌کنید، برگرفته از غذاهای کشورهای مختلف است که به شکلی متفاوت پخت و سرو می‌شود. تمامی این غذاها به شکلی هنرمندان دیزاین شده و به شکلی جذاب روی میز سرو می‌شوند. فضای لاکچری و در عین حال راحت رستوران، غذاهای فوق‌العاده خوشمزه با مواد اولیه گران قیمت و منو نوشیدنی بسیار خوب از جمله دیگر امتیازات رستوران TestTaste‌ به شمار می‌آیند.

آدرس: 316 Soi Charoennakorn 40, Banglumpoo Lang, Klongsan

 

بهترین رستوران‌های بانکوک برای عاشقان پیتزا

عکس: hungryhub.com

 

رستوران Sorn

یکی دیگر از رستوران های لاکچری بانکوک که به غذاهای شمال تایلند اختصاص داشته و دارای ستاره میشلن نیز هست. در منو این رستوران ۲۲ غذای مختلف وجود دارد که شامل خرچنگ شنی بر روی پودر چیلی و جلبک دریایی، خرچنگ خام پوکت، کاری زرد همراه ماهی گو و ... می‌شود.این رستوران انتخابی عالی برای آن‌هایی‌ست که به دنبال غذاهای دریایی متفاوت و غذاهای محلی تایلند در محیطی لاکچری می‌گردند.

آدرس: 56, Sukhumvit 26 Soi Ari, Klongton Khlong Toei

عکس: wbpstars.com

 

رستوران Mezzaluna

در طبقه ۶۵ برج کلاب (Tower Club) می‌توانید رستوران Mezzaluna را پیدا کنید که منو آن شامل غذاهای ۵ و ۷ کورس بوده و سر آشپز آن‌جا شما را با غذاهای نوآورانه خود شگفت زده خواهد کرد. این سرآشپز ژاپنی نیز با الهام از غذاهای ژاپنی، تایلندی و اروپایی، غذاهای ترکیبی و بسیار خوشمزه‌ای سرو کرده و در واقع به جای یک شام معمولی، یک تجربه متفاوت از غذا خوردن را برای شما به ارمغان می‌آورد. در نهایت، قرار گیری در طبقه ۶۵ و امکان صرف غذا در روفتاپ بی‌نظیر این رستوران، یک منظره‌ی زیبا و جذاب را نیز برای شما به همراه داشته و از آن بالا می‌توانید، نمایی فوق‌العاده از بانکوک را مشاهده نمایید.

آدرس: Tower Club at Lebua Hotel, 65th Floor, 1055 Silom, Bang Rak

 

۶ رستوران ارزان قیمت برای سفری ارزان به بانکوک

عکس: robbreport.com.sg

 

رستوران Le Normandie

اگر به دنبال رستورانی فرانسوی کلاسیک و شیک در بانکوک می‌گردید، لنورماندی (Le Normandie) بدون شک انتخاب اصلی شما باید باشد. یکی از برترین رستوران های لاکچری بانکوک که دارای ستاره میشلن نیز هست و تمامی غذاهای موجود در منو آن به شکل کاملا کلاسیک پخت می‌شوند. این رستوران در هتل ماندارین اورینتال قرار گرفته و دارای دکور قدیمی و بسیار جذابی است. همچنین با قرار گیری در کنار رودخانه، نمایی متفاوت و زیبا از بانکوک را نیز در هنگام صرف غذا تماشا خواهید کرد.

آدرس: Mandarin Oriental Bangkok, 48 Oriental Ave, Bang Rak

عکس: mandarinoriental.com

 

رستوران Nusara‌

یکی از خاص‌ترین رستوران‌های بانکوک که تنها ۱۰ صندلی برای میزبانی از مهمانان خود داشته و غذای تایلندی آن شامل ۱۲ کورس می‌شود که به صورت نوآورانه و بسیار زیبا دیزاین و به روی میز سرو می‌شوند. از استیک‌های کوچک گوشت وگیو تا سالاد تند هشت پا، تمامی غذاهای این منو متفاوت و البته خوشمزه بوده و کاملابا آن چیزی که در دیگر رستوران های لاکچری بانکوک تجربه می‌کنید، متفاوت است. در زیر این رستوران نیز یکی از رستوران‌ بارهای معروف شهر Mayrai Pad Thai and Wine Bar قرار گرفته که در ادامه برای صرف نوشیدنی می‌توانید به آن‌جا نیز مراجعه نمایید.

آدرس: 22 Maha Rat Rd, Phra Borom Maha Ratchawang, Phra Nakhon

عکس: nusarabkk.com

 

رستوران Bo.lan

رستوران بولان (Bo.lan) از جمله رستوران‌های شیک و مجلل بانکوک است که غذاهای تایلندی را به شک اصیل خود پخت کرده و سعی دارد تا طعم واقعی این غذاها را به بهترین شکل برای مهمانان خود به ارمغان بیاورد. منو این رستوران با توجه به محصولات محلی در فصول مختلف متفاوت بوده و تمامی غذاها با مواد اولیه اورگانیک و سالم پخت می‌شوند. با مراجعه به رستوران Bo.lan‌، گویی یک ماجراجویی غذایی جذاب را در میان غذاهای محلی تایلندی خواهید داشت و می‌توانید این کار را در فضایی بسیار شیک و مجلل انجام دهید. البته فراموش نکنید که این محل، از جمله معروف‌ترن رستوران‌های تایلندی لاکچری در شهر بوده و حداقل چند روز قبل‌تر باید در آن‌جا میزی رزرو نمایید.

آدرس: 24 Sukhumvit 53 Alley, Khlong Tan Nuea, Watthana

 

رمانتیک‌ترین رستوران‌های بانکوک

عکس: sumabeachlifestyle.com

 

رستوران Sühring

و اما یک انتخاب متفاوت در میان رستوران های لاکچری بانکوک که در واقع رستورانی آلمانی است که دو سرآشپز معروف این کشور آن را در بانکوک افتتاح کرده‌اند. در این رستوران که به غیر از فضای زیبای سالن اصلی دارای باغی دیدنی نیز هست، غذاهای آلمانی به صورت سنتی پخت شده و به روی میز سرو می‌شوند. جالب این که در میان ده‌ها رستوران لوکس و بسیار خوب در بانکوک، رستوران Sühring توانسته در سال‌های اخیر، خود را به عنوان یکی از بهترین رستوران‌های شهر معرفی کند و طرفداران زیادی را جذب کرده است.

آدرس: 10 Soi Yen Akat 3, Chong Nonsi, Yan Nawa

عکس: traveltoogle.com

 

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

نظرات کاربران