تجربه‌ی خریدی ارزان در مراکز خرید و بازارهای بانکوک

جاذبه‌های گردشگری بانکوک
تجربه‌ی خریدی ارزان در مراکز خرید و بازارهای بانکوک

با توجه به وجود مراکز خرید لوکس و بوتیک‌های پر تعداد در بانکوک، این سوال برای مسافران به این شهر پیش می‌آید که آیا جایی در این شهر هست که بتوان خریدهایی ارزان داشت؟ صد در صد! تایلند مراکز خرید و بازارهای مختلفی دارد که به ارائه اجناس ارزان می‌پردازند اما باید از بین آنها بهترین را انتخاب کنید ، جایی که اجناس بی‌کیفیت کم‌تری دارند. به همین خاطر پیشنهاد می‌کنیم در سفر با تور تایلند به بانکوک گزینه‌هایی که ما در این پست به شما معرفی خواهیم کرد را مد نظر داشته باشید.


مراکز خرید بانکوک


Tawanna


این مرکز خرید جایی است که بسیاری از جوانان بانکوکی برای خرید ارزان لباس به آن‌جا مراجعه می‌کنند. جایی برای خرید لباس‌های زنانه و مردانه که شما می‌توانید در آن با قیمتی حدود ۱۰۰ بات یک لباس شب زیبا تهیه کنید. تنوع جنس در این مرکز خرید عالی است و به راحتی ساعت‌ها از روز شما را به خودش اختصاص خواهد داد. اگر به دنبال خرید لباس ارزان با کیفیتی مناسب باشید، بهترین جا در بانکوک برای شما Tawanna خواهد بود.

 

راهنمای خرید لوازم آرایش و زیبایی در بانکوک

 

 tawanna

 


آدرس: 3508 Lat Phrao Rd, แชวง คลองจั่น Khet Bang Kapi, Krung Thep Maha Nakhon 10240

 


Union Mall


Union Mall آنقدرها که باید شناخته شده نیست و بیشتر مردم محلی از وجودش با خبر هستند، با این حال هر بار که به آن جا مراجعه کنید با جمعیت زیادی مواجه می‌شوید که در میان مغازه‌های آن به دنبال بهترین قیمت ممکن هستند. تنوع اجناس در این محل نیز بسیار بالا بوده و شما می‌توانید با قیمت‌های بسیار خوبی به خرید لباس، لوازم آرایش، زیورآلات و ... بپردازید. نکته دیگر اینکه هر شب بیرون درهای این مرکز خرید یک بازار شبانه نیز به راه می‌افتد که آن‌ هم ارزش وقت گذاشتن دارد.

 

 

 Union Mall

 


آدرس: 54 ซอย ลาดพร้าว 1 Khwaeng Chom Phon, Khet Chatuchak, Krung Thep Maha Nakhon 10900

 


Victory Monument


اگر به دنبال خرید اجناس تایلندی خوب با فیمت بسیار پایین هستید، این مرکز خرید می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای شما باشد. در واقع ما اینجا از تمام مرکز خرید Victory Mall صحبت نمی‌کنیم –که البته جایی بسیار خوب برای خرید است- بلکه از طبقه اول آن می‌گوییم که در مرکزش Victory Monument قرار گرفته که شبیه به یک فروشگاه بسیار بزرگ است که غرفه‌های مختلفی در خود دارد. در این مکان می‌توانید کت‌های مردانه را با قیمت ۲۰۰ بات یا کیف‌های دستی را با قیمت ۱۰۰ بات تهیه کنید.

 

 در سفر به بانکوک از محصولات مراقبت و آرایشی مقرون به صرفه تایلندی بخرید

 

 Victory Monument

 


آدرس: ถนน ราชวิถี – ซอย ราชวิถี 8 – ซอย ราชวิถี 9 Thanon Phaya Thai, Ratchathewi

 


فروشگاه‌های بانکوک


Cintage School


در کنار مراکز خرید، فروشگاه‌های زیادی هم در بانکوک هستند که با قیمت مناسب لباس‌های خوبی ارائه می‌کنند. Cintage School نیز از آن جاهای جذابی است که اگر می‌خواهید کمد لباس خود را با قیمتی مناسب مملو از لباس‌های جالب و رنگارنگ کنید، باید به این فروشگاه مراجعه نمایید. فراموش نکنید که جایی برای گرفتن عکس‌های اینستاگرامی نیز در Cintage School وجود دارد که از آن نیز می‌توانید استفاده کنید.

 

  ۷ فروشگاه ویژه بانکوک برای خریدن شیک‌ترین و ارزان‌ترین لباس‌های زنانه 

 

 Cintage School

 


آدرس: Siam Square Soi 10, Khwaeng Pathum Wan, Khet Pathum Wan, Krung Thep Maha Nakhon

 


Choosedress


این فروشگاه نیز از بسیاری جهات درست شبیه جای قبلی است تنها کمی بزرگتر بوده و تنوع جنسی بیشتری دارد اما از نظر قیمتی فقط کمی از Cintage School گران‌تر است. در کنار فروشگاه یک مرکز زیبایی نیز وجود دارد که از آن نیز می‌توانید استفاده کنید.

 

 

 Choosedress

 


آدرس: Siam Square Soi 9, Soi Chulalongkorn 64, Khwaeng Pathum Wan, Khet Pathum Wan, Krung Thep Maha Nakhon

 


بازارهای شبانه‌ی‌ بانکوک


Rod Fai Night Market Ratchada


بدون شک بازارهای این کشور جایی عالی برای خرید ارزان در ایام سفر با تور تایلند به شمار می‌آید. بانکوک نیز مملو از این بازارهاست و شما با قیمت‌های پایین چند باتی می‌توانید چیزهای جالبی در آن تهیه کنید. در این زمینه اولین انتخاب برایتان این بازار خواهد بود که جایی بسیار بزرگ و متنوع به حساب آمده و در کنار خرید، فرصت‌های خوبی برای امتحان کردن خوراکی‌های خیابانی نیز در اختیارتان می‌گذارد.

 

 ۱۰ رستوران عالی برای سفارش غذای حلال در بانکوک 

 

 Rod Fai Night Market Ratchada

 

 


آدرس: Ratchadaphisek Rd, Khwaeng Din Daeng, Khet Din Daeng, Krung Thep Maha Nakhon

 


Rod Fai Night Market Srinakarin


این بازار، یکی از معروف‌ترین بازارهای شبانه بانکوک و حتی کل تایلند است که با سقف‌های رنگی‌اش شهرتی جهانی دارد. جایی برای خرید هر چیزی که فکرش را کنید از لباس تا انواع زیورآلات و دکور و ... . این بازار یکی از مراکز مهم خرید ارزان در بانکوک است که همچون دیگر بازارهای این کشور، غذاهای خیابانی نیز بخشی مهم از آن به حساب می‌آید.

 

 

Rod Fai Night Market

 


آدرس: Soi Srinagarindra 51, Khwaeng Nong Bon, Khet Prawet, Krung Thep Maha Nakhon

۲۴ شهریور ۱۳۹۸

نظرات کاربران