پارک بازی دیجیتال جدید در دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
پارک بازی دیجیتال جدید در دبی

Hubzero یکی از محبوب‌ترین پارک‌های بازی دیجیتال در دبی بود که متاسفانه چندی پیش برای همیشه بسته شد. این پارک که طرفداران زیادی داشت، حالا در محل دیگری، با شکل و اسمی جدید شروع به فعالیت کرده است. The Arcade by Hubzero یک پارک بازی دیجیتال فوق‌العاده است که امروز قصد معرفی آن را به شما داریم.

 

The Arcade by Hubzero

نام Hubzero در کنار اسم این پارک بازی دیجیتال، یادآور خاطرات لذت‌بخشی است که خیلی‌ها در سفر با تور دبی تجربه کرده‌اند. پارکی در چند طبقه که انواع بازی‌های دیجیتال، اتاق فرار، سواری‌هایی با عینک‌های واقعیت مجازی و خیلی چیزهای دیگر را برای مشتریانش تهیه دیده بود. با این حال The Arcade جایی کاملا متفاوت و تمی جدید است که تقریبا با فضای پارک قبلی قابل مقایسه نیست.

این مکان بیشتر به درد کسانی می‌خورد که به بازی‌های آرکید و دیجیتال علاقه دارند و می‌خواهند ساعاتی را با انجام بهترین عناوین دیجیتال در دنیا سر کنند. بازی‌های قرار گرفته در The Arcade همگی از بهترین‌ها بوده و تجهیزات این نیز عالی و در کلاس جهانی است. در حال حاضر بیش از ۵۰ بازی شبیه سازی، چندین دستگاه آرکید کلاسیک، بازی‌های میزی و بازی‌های چند نفره در این محل تهیه دیده شده است.

 

بهترین پارک‌های دبی برای تفریح خانوادگی

The Arcade by Hubzero در کجا قرار گرفته است

این پارک بازی خیلی در مرکز شهر قرار نگرفته است و شما باید به الخوانیج بروید تا بتوانید آن را تجربه کنید. البته این محله‌ی عرب نشین چند مکان عالی از جمله مرکز خرید عربیا سنتر و سینمای روکسی را داشته و شما می‌توانید جدا از بازی در The Arcade، در پارک‌های این محله نیز کمی قدم بزنید.

تجربه‌ی بازی در The Arcade by Hubzero

کسانی که از بازی‌های آرکید سر در می‌آورند، احتمالا با شنیدن اسم این پارک بازی، فکر می‌کنند تنها با چند دستگاه بازی آرکید مواجه هستند. اما The Arcade by Hubzero جایی کاملا متفاوت است و بازی‌های آن نه تنها شامل آرکید‌های مدرن و کلاسیک، بلکه انواع بازی‌های واقعیت مجازی و موشن کپچر شده و ساعاتی هیجان انگیز را برای شما خواهند ساخت.

قبل از هر چیز به بازی‌های آرکید بپردازیم که در The Arcade  شما می‌توانید عناوین فوق‌العاده‌ای از سری ماریو و چندین بازی معروف دیگر را تجربه کنید که همگی از هدایت عالی و دستگاه‌های فوق‌العاده بهره می‌برند. از طرفی باید در نظر بگیرید که بازی‌های واقعیت مجازی، بخشی مهم از این پارک بازی دیجیتال هستند. جایگاه‌های بزرگ، بازی‌های خاص و همچنین تجهیزات عالی به شما کمک می‌کنند که تا یک فوتبالیست باشید و ضربات ایستگاهی را در فضایی واقع گرایانه انجام دهید یا با شمشیر لیزری خودبه جنگ بیگانه‌های فضایی بروید. در واقع بازی‌های واقعیت مجازی و تجهیزات به کار رفته در The Arcade  آنقدر عالی هستند که بسیاری از سایت‌ها موقع اعلام خبر بازگشایی این مکان، از The Arcade  با عنوان پارک واقعیت مجازی اسم برده‌اند.

از طرفی دیگر بازی‌های موتور و ماشین سواری نیز در این پارک وجود دارند و شما می‌توانید با سوار شدن بر روی آن‌ها و تماشای بازی از روی مونیتوری بزرگ، یک حس عالی از این سواری‌ها داشته باشید. همچنین با توجه به وجود بازی‌های موشن کپچر، بازی‌های جاست دنس و چند عنوان دیگر نیز برای رقص و بازی‌های پرتحرک دو نفره نیز در پارک وجود دارند.

تمام این‌ها را گفتیم، در آخر اشاره کنیم که جای بازی‌های میزی و فیزیکی نیز در این مکان خالی نیست و چند بازی همچون پرتاب توپ بسکتبال، ایر هاکی و بازی‌های این چنینی نیز در The Arcade by Hubzero حضور دارند و می‌توانند برای مدتی به چشم‌های شما استراحت دهند تا برگردید و دوباره به بازی‌های دیجیتال این مکان بپردازید.

آیا The Arcade by Hubzero برای کودکان مناسب است؟

صد در صد! اگر چه بازی‌های بزرگسالان بیشتر بوده، اما عناوین پرتعدادی هستند که مختص سنین پایین در نظر گرفته شده و تجهیزات مخصوص به آن‌ها را دارند. همچنین بازی‌هایی همچون ماریو برای همه‌ی سنین مناسب بوده و بازی‌هایی هم هستند که خانواده‌ها می‌توانند با هم، آن‌ها را تجربه کنند.

 

گشت و گذار در پارک الممزر دبی

خوراکی، نوشیدنی و خرید

یک بخش هم در پارک در نظر گرفته شده که برای فروش تجهیزات کوچک برای سوغات از The Arcade  است و در همان جا نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های مختلف نیز به فروش می‌رسد. البته این بخش آنقدرها تنوع ندارد و پیشنهاد می‌کنیم برای خوردن غذا یا نوشیدنی مناسب، به جای دیگری مراجعه کنید.

 

معرفی پارک ساحلی جمیرا برای مسافران تور دبی

۱۳ مهر ۱۳۹۹ (به‌روز رسانی شده در: 28 خرداد 1400)

نظرات کاربران