بهترین هتل‌های لاکچری در ایروان

جاذبه‌های گردشگری ایروان
بهترین هتل‌های لاکچری در ایروان

برای آن‌هایی که قصد سفری لاکچری به مقصدی خاص دارند، همیشه انتخاب یک هتل بسیار خوب از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر قصد دارید به تور ارمنستان بروید و روزهای خود را در پایتخت این کشور سر کنید، باید بدانید که ایروان نیز چندین هتل لاکچری فوق‌العاده عالی دارد و ما قصد داریم با معرفی آن‌ها، تنوع این هتل‌ها در این شهر و همچنین امکانات آن‌ها را به شما بشناسانیم.

 

The Alexander

Alexander برندی معروف در زمینه هتل‌های لاکچری است که ساختمان آن در ایروان، از جمله هتل‌های معروف و خاص به حساب می‌آید. این هتل مجلل و با شکوه دارای اتاق‌های فوق‌العاده زیبا با طراحی مدرن بوده و دارای ۴ رستوران بسیار عالی، استخر سرپوشیده شیک، اسپا، سالن ورزشی مجهز و امکانات رفاهی در بالاترین استاندارد است.

 

بهترین سفرهای یک روزه از ایروان برای لذت بردن از دیدنی‌های اطراف شهر

این هتل در نزدیکی میدان جمهوری ارمنستان -یکی از بهترین نقاط شهر- واقع شده و شما به نقاط دیدنی مختلف ایروان به راحتی دسترسی خواهید داشت. نکات ریز زیادی در مورد این هتل وجود دارد که گفتن از همه‌ی آن‌ها در قالب این چند سطر نمی‌گنجد، نکاتی مثل طراحی سرویس حمام اتاق‌ها به وسیله‌ی BYREDO  یا غذاهای ایتالیایی خاص و متفاوت رستوران Ristorante و ...، اما مهم‌ترین نکته برای شما مجلل بودن، امکانات عالی، سرویس دهی بسیار خوب و دسترسی به نقاط مختلف شهر است که همه‌ی آن‌ها را در Alexander می‌توانید داشته باشید.

آدرس: 3, 4 Abovyan St

 

Golden Palace Hotel Yerevan

از اسم "قصر طلایی" کاملا پیداست که شما با یک هتل مجلل و بزرگ مواجه هستید که در آن سعی شده تا در جزیی‌ترین چیزها نیز بهترین‌ها و چشم‌گیرترین‌ها به کار گرفته شود. این هتل بزرگ در فاصله ۳ دقیقه‌ای از میدان جمهوری واقع شده و از دیگر هتل‌های لاکچری ایروان است که در مرکز شهر قرار دارد و از آن‌جا می‌توانید به مهم‌ترین مراکز خرید و دیدنی‌های شهر دسترسی داشته باشید.

 

 بهترین رستوران‌های ایروان شهر کلیساهاو صومعه‌ها

پنجره‌های بزرگ، دکور کلاسیک و چشم‌نواز، تراس‌هایی که نمایش شهر را به شما نمایش می‌گذارند، حمام‌های تماما مرمری، مبلمان ایتالیایی و امکانات رفاهی بسیار عالی از Golden Palace  یک هتل کم‌نظیر ساخته است. همچنین شما می‌توانید از اسپا و مرکز سلامتی اختصاصی، سالن ورزش، بار و رستوران روفتاپ هتل قصر طلایی در ایروان نیز استفاده کنید.

آدرس: 11 Northern Avenue

 

Hotel National

"هتل ملی" ایروان یکی دیگر از بهترین هتل‌های لوکس در ارمنستان است که دارای یک استخر سرپوشیده عالی، سالن ورزش، اسپا و حمام سنتی ترکی و بسیاری امکانات اینچنینی و عالی بوده و همچون دو هتل دیگری که برای شما برشمردیم، درست در مرکز شهر و نزدیک به ایستگاه مترو میدان جمهوری واقع شده است و از همان‌جا شما می‌توانید به موزه ملی، پارک فواره‌ها و خیلی جاهای دیگر بروید.

 

بهترین هتل‌ها و هاستل‌های ارزان ایروان

این هتل دارای یک کافه رستوران بسیار خوب به نام à la است که در ایروان بسیار معروف بوده و از خارج هتل نیز برای صرف شام به آن‌جا می‌آیند. در کنار این رستوران، شما می‌توانید در کافه رز نیز نوشیدنی‌های بسیار خوشمزه و همچنین انواع دسرها را سفارش دهید. Hotel National در مجموع یک مکان بسیار شیک و مجلل محسوب می‌شود که انتخاب‌های متنوعی در زمینه اتاق و سوییت پیش پای شمامی‌گذارد.

آدرس: Amiryan Street 4/3

 

Grand Hotel Yerevan

این هتل نه چندان بزرگ اما بسیار شیک و زیبا، در فاصله‌ی اندکی از گالری ملی هنر و همچنین سالن اپرا واقع شده و با ظاهر خاص، اتاق هایی که همه دارای تراس هستند، سوییت بزرگ در طبقه بالایی و رستورانی در کف خیابان، شدیدا در ایروان محبوب است و خارجی‌هایی که زیاد به این شهر سفر می‌کنند، خیلی اوقات آن‌جا را برای اقامت خود انتخاب می‌نمایند.

 

تور ماهیگیری در دریاچه سوان ایروان

این هتل در کنار اتاق‌های معمولی و سوییت‌های لوکس و زیبایش، اتاق‌های خانوادگی نیز د راختیار شما قرار داده و دارای یک مرکز اسپای خیلی عالی و استخر سرپوشیده است. رستوران Nairi که رستوران اختصاصی گراند هتل محسوب می‌شود، غذاهای کلاسیک ارمنی را به روی میزهایش می‌برد و شب‌ها نیز در همین محل می‌توانید به نوای موسیقی زنده ارمنی گوش کنید.

آدرس: Abovian Street 14

 

Aghababyan's Hotel

آخرین مکانی که به شما در این نوشته معرفی می‌نیم هتل لاکچری و زیبای آقابابیان است که از جمله گرانقیمت‌ترین هتل‌های پایتخت محسوب می‌شود. اگر در تور ایروان به این هتل زیبا بروید، می‌توانید از اتاق‌های مدرن، شیک، بزرگ و زیبایش بهره مند شوید که امکانات رفاهی کاملی را برایتان تدارک دیده است.

 

شبی خاطره‌انگیز در سالن اپرای ایروان

این هتل نیز دارای اتاق‌های خانوادگی، استخر سرپوشیده، اسپا و مرکز سلامتی و رستوران اختصاصی بوده و همچنین برنامه‌ی موسیقی زنده، تورهای پیاده‌روی و دوچرخه سواری و برنامه‌های مخصوص کودکان را برای مسافرانش تدارک دیده است. این مکان امکانات خوبی برای تجار نیز داشته و سالن همایش و امکانات مخصوص به این کار را در اختیار آن‌ها که برای مسائل کاری به ارمنستان سفر کرده‌اند، در اختیارشان می‌گذارد.

آدرس: Nazarbekyan 25/5

۰۱ بهمن ۱۳۹۹

نظرات کاربران