معرفی هتل ۵ ستاره اینتر کنتینانتال‌ باکو

جاذبه‌های گردشگری باکو
معرفی هتل ۵ ستاره اینتر کنتینانتال‌ باکو

اگر در سال‌های اخیر به تور باکو رفته باشید، دیده‌اید که نام‌های بزرگی از هتل‌های زنجیره‌ای در این شهر فعالیت دارند و هتل‌های ۵ ستاره‌ی لوکس و مجللی را در پایتخت آذربایجان ساخته‌اند. این هتل‌ها با امکانات گسترده و طراحی‌های جذابشان، از بهترین انتخاب‌های برای اقامت در باکو به حساب می‌آیند. امروز هم ما طبق روال گذشته قصد معرفی یکی دیگر از هتل‌های ۵ ستاره باکو به نام اینتر کنتینانتال (InterContinental) را داریم که یک برند محبوب و بسیار معتبر در زمینه هتل‌داری است.

 

درباره هتل ۵ ستاره اینتر کنتینانتال‌ باکو

برند اینتر کنتینانتال‌ با حدود ۵۴۰۰ هتل در بیش از ۱۰۰ کشور دنیا، یکی از مهم‌ترین نام‌ها در عرصه هتل داری است. هتل‌های ۵ ستاره و لاکچری این برند را می‌توانید در تمامی شهرهای بزرگ دنیا از جمله سئول، سیدنی، توکیه، دبی، لندن و ... ببینید و شعبه‌ای از آن نیز در باکو ساخته شده است. شعبه باکو در قلب شهر و با فاصله‌ی بسیار کمی از ایچری‌شهر یا همان شهر قدیم واقع شده که از جمله میراث جهانی یونسکو نیز محسوب می‌شود.

این هتل باشکوه در بنایی بسیار زیبا واقع شده که معماری آن شبیه به بناهای قدیمی شهر است و شب‌ها با نورپردازی زیبا، تصویری خیره کننده در شهر می‌سازد. وقتی وارد لابی می‌شوید، اطمینان حاصل می‌کنید که این زیبایی در داخل نیز کاملا رعایت شده است. در طراحی این هتل تا جایی که می‌شده از سنگ مرمر در رنگ‌های مختلف استفاده شده است و رنگ بندی زیبایی در بخش‌های عمومی به کار رفته.

به طور کلی هتل اینتر کنتینانتال‌ باکو هتل مناسب زوج‌هاست تا بتوانند از امکاناتی همچون مرکز اسپای لاکچری آن استفاده کنند و به راحتی به نقاط مختلف شهر بروند. جاهایی همچون بلوار باکو و بعضی از مراکز خرید، برج میدن، سالن اپرا و باله، میدان آزادی و ... همه در فاصله‌ی بسیار کمی از هتل قرار داشته و شما به راحتی می‌توانید، پیاده نیز تا این محل‌ها بروید. در مجموع اینتر کنتینانتال‌ باکو را باید یک هتل ایده‌آل برای اقامت در این شهر به حساب آورد که البته در ادامه بیشتر از آن‌جا خواهیم گفت.

اتاق‌ها و سوییت‌های هتل اینتر کنتینانتال‌ باکو

برای اقامت در هتل اینتر کنتینانتال‌ شما سه انتخاب کلی از بین اتاق‌های استاندارد، اتاق‌های اکسکیوتیو و سوییت‌های این اقامتگاه دارید.

اتاق‌های استاندارد: این اتاق‌ها مساحتی به اندازه ۳۳ متر مربع داشته و طراحی شیک و مدرنی دارند. تمامی اتاق‌های استانارد دارای سیستم تهویه هوای مطبوع بوده و یک سرویس بهداشتی و حمام لاکچری در خود دارند. با این که این واحدها جزو ارزان‌ترین انتخاب‌های شما در هتل کنتینانتال‌ هستند، با این حال می‌توانید انتظار بالایی از آن‌ها داشته باشید. طراحی داخلی‌شان بسیار شیک است و امکانات رفاهی خیلی خوبی را برایتان به همراه دارند.

اتاق‌های اکسکیوتیو: این اتاق‌ها بیشتر برای اقامت‌های کوتاه مدت برای کسانی که می‌خواهند به کلاب اینتر کنتینانتال‌ دسترسی داشته باشند در نظر گرفته شده. اتاقی با امکانات عالی و طراحی داخلی شیک که دسترسی اوپن بار به همراه اسنک‌های راگیان را در اختیار شما می‌گذارد و می‌توانید بدون محدودیت از کلاب نیز استفاده کنید.

سوییت‌ها: سوییت‌های ۴۲ متر مربعی اینتر کنتینانتال‌ باکو طراحی زیباترین نسبت به اتاق‌ها داشته و مبلمان‌ تکمیل‌تری نیز دارند. سرویس حمام لاکچری آن‌ها همچون یک اسپای خصوصی است و همه‌ی آن‌ها دارای دستگاه اسپرسوساز، چای ساز ساز و ... بوده و در مجموع یک اقامتگاه شیک و جذاب است که البته گران‌ترین گزینه در میان اقامتگاه‌های هتل نیز به حساب می‌آید.

اما از امکانات عمومی اتاق‌ها و سوییت‌ها بگوییم که در همه‌ی واحدها در نظر گرفته شده‌اند. اول این که اینترنت رایگان بی‌سیم با سرعت خیلی بالا در تمام محیط هتل در دسترس شماست، تلوزیون بزرگ همراه با کانال‌های کابلی و ماهواره‌ای و همچنین کانال‌های مخصوص کودکان در اتاق‌ها لحاظ شده و همچنین تمام کسانی که مهمان هتل هستند می‌توانند به رایگان از مرکز اسپا و سلامت مجموعه استفاده کنند. یکی از ضعف‌های مشخص در مورد هتل اینتر کنتینانتال‌ باکو، نداشتن گاو صندوق در خود اتاق‌هاست اما شما می‌توانید از صندوق امانات خود هتل استفاده کنید.

 

بهترین هتل‌های منطقه سبیل ریون در باکو

مرکز اسپا و سلامت هتل اینتر کنتینانتال‌ باکو

این بخش از هتل اینتر کنتینانتال‌ از سه قسمت تشکیل شده و همانطور که قبلا گفتیم، شما می‌توانید از محیط کلی آن‌ به صورت رایگان استفاده کنید و تنها بعضی از خدمات آن شامل هزینه خواهد شد. این مکان یک بخش اسپا دارد که محیطی فوق‌العاده شیک و آرامش بخشی داشته انواع خدمات از جمله ماساژ در آن ارائه می‌شود. در واقع تنها شکل‌های مختلف ماساژ پولی هستند و شما می‌توانید از حمام ترکی و دیگر قسمت‌های اسپا استفاده کرده و ساعاتی را برای آرامش بخشیدن به بدن و ذهن خود بپردازید.

در بخش دیگری از این سالن بزرگ، یک استخر کوچک اما بسیار زیبا ساخته شده که می‌توانید از آن‌جا برای آبتنی یا پایین آوردن دمای بدن خود بعد از حضور در اسپا استفاده کنید. همچنین یک سالن ورزشی نه چندان بزرگ با یک سری تجهیزات بسیار خوب نیز در این مرکز سلامت تهیه دیده شده تا ورزش کردن را در سفر پشت گوش نندازید. همچنین شما این امکان را دارید تا در تمام بخش‌های اسپا و سالن ورزشی یا حتی کنار استخر، برای خود انواع نوشیدنی‌ها را سفارش داده و میل کنید.

غذا و نوشیدنی

رستوران اصلی این هتل Khasma نام دارد که در آن‌جا امکان سفارش غذاهای بین‌المللی و آذری را دارید. یکی از مزیت‌های این رستوران، کیفیت بالای غذاهای محلی آن است که با ترکیب فضای کلاسیک و زیبای رستوران، یک تجربه استثنایی را برایتان در سفر به باکو رقم خواهد زد.

همچنین اگر به صورت خانوادگی به این هتل رفته باشید یا خواستید یک محیط عاشقانه برای خود و همسفرتان رقم بزنید، می‌توانید اتاق‌های خصوصی این رستوران را برای خود انتخاب کنید. این را هم باید در نظر بگیرید که Khasma مجموعه‌ای کامل از نوشیدنی‌های محلی آذربایجان و بهترین‌های دنیا را نیز در اختیار دارد.

دیگر فضایی که می‌توانید در آن‌جا به سفارش غذا و نوشیدنی بپردازید، کلاب اختصاصی هتل است که از جمله کلاب‌های معروف شهر به حساب آمده و شب‌هایی لذت بخش را در زمان اقامت در اینتر کنتینانتال‌ برایتان خواهد ساخت.

 

۵ هتل لوکس نزدیک برج‌های آتش باکو

دیگر بخش‌های هتل اینتر کنتینانتال‌ باکو

این هتل یک سالن کنفرانس و یک سالن ملاقات دارد که امکانات خوبی از جمله پروژکشن اسلاید و دیگر امکانات صوتی-تصویری برایش در نظر گرفته شده که البته تنها با هماهنگی قبلی و پرداخت مبلغی اضافی، می‌توانید از آن استفاده کنید.

اما بخش جذاب‌تر سالن رویدادهای هتل است که به صورت دوره‌ای در آن نمایش‌های فوق‌العاده اجرا می‌شود. نمایش‌هایی که عموما ریشه در داستان‌های قدیمی همچون خسرو و شیرین یا لیلی و مجنون دارد. البته برای تماشای این نمایش‌ها باید از قبل بلیط را از مسئولان هتل دریافت کنید چون همه حتی آن‌ها که مهمان هتل نیستند نیز می‌توانند برای تماشای نمایش اقدام کنند. البته برنامه‌های هتل تنها به نمایش ختم نمی‌شود و کنسرت‌های مختلف یا نمایش‌های موزیکال نیز بخشی از این برنامه‌ها هستند.

فاصله هتل تا بعضی از جاذبه‌های گردشگری باکو و مراکز خرید

  • سالن اوپرا و باله آذربایجان، 300 متر
  • موزه ملی تاریخ آذربایجان، 400 متر
  • میدان آزادی، 600 متر
  • برج میدن، 800 متر
  • موزه فرش باکو، 1.5 کیلومتر
  • برج‌های شعله، 2 کیلومتر
  • مرکز خرید گانجلیک، 3 کیلومتر

همچنین برای دسترسی به سیستم حمل و نقل عمومی، می‌توانید به ایستگاه مترو Sakhil بروید که تنها چند متر از درب هتل دور است.

نکات پایانی درباره هتل اینتر کنتینانتال‌ باکو

  • امکان بردن حیوانات خانگی به این هتل را ندارید.
  • در اتاق می‌توانید خوراکی‌های مختلف از جمله انواع نوشیدنی‌های رستوران، میوه، شکلات و شیرینی، غذای کودک و ... را برای تحویل در اتاق سفارش دهید.
  • صبحانه‌ به صورت بوفه باز و با کیفیت عالی در هتل سرو می‌شود.
  • هتل دارای پارکینگ نیست پس اگر قرار است در هتل اینتر کنتینانتال‌ اقامت داشته باشید، دور اجاره‌ی ماشین را خط بکشید.
  • تمامی امکانات لازم از جمله آسانسور، مسیرهای اختصاصی و لوازم مورد نیاز درون سرویس بهداشتی و حمام برای افراد معلول در هتل وجود دارد.
  • همچنین تجهیزات امنیت بچه نیز در هتل بوده که می‌توانید برای اتاق درخواست کنید و نیازی به هزینه اضافی در این مورد نیست.
  • محیط‌های عمومی هتل دارای سیستم دوربین مدار بسته بوده و تمامی بخش‌ها دارای سیستم تشخیص دود و مهار آتش هستند.
  • یک مینی مارکت برای تهیه خوراکی‌ها و نوشیدنی‌ها مختلف درون هتل در نظر گرفته شده.
  • مسئولان پذیرش می‌توانند به زبان‌های آذری، انگلیسی، روسی و ترکی با شما صحبت کنند.
  • پذیرش اتاق ساعت ۲ بعد از ظهر بوده و ساعت ۱۲ باید آن را تحویل دهید

 

۳ هتل نزدیک به فرودگاه حیدر علیف باکو

آیا هتل اینتر کنتینانتال‌ باکو گزینه‌ی مناسبی برای اقامت در باکو است؟

این سوال می‌تواند برای هر کس جواب متفاوتی داشته باشد. در هر صورت برای رفتن به تور لاکچری باکو، حتما باید یک هتل ۵ ستاره جذاب پیدا کنید. اینتر کنتینانتال‌ در میان هتل‌های مجلل باکو قیمت نسبتا خوبی دارد و خب از طرفی تجمل شرایتون یا بعضی دیگر از هتل‌ها را در خود نداشته و از نظر امکانات تفریحی نیز ضعف‌هایی دارد.

با این وجود محیط آرامش بخش، شیک و جذابی دارد و همچنین در محلی عالی واقع شده است. اتاق‌های فوق‌‌العاده این هتل از نظر راحتی عالی بوده، طراحی زیبایی دارند و همچنین دارای سرویس بهداشتی و حمام خیلی خوب هستند. امتیازات بزرگی که می‌توانند در کنار قیمت نسبتا مناسب نسبت به ستاره‌هایی که دارد، دلیلی باشند برای انتخاب اینتر کنتینانتال‌ باکو برای اقامت در سفر به آذربایجان زیبا ...

آدرس: 31 Zarifa Aliyeva Street, Sabayil , 1000 Baku

شماره تماس: 00994125259933

۲۴ آبان ۱۴۰۰

نظرات کاربران