بهترین هتل های گنجه آذربایجان

جاذبه‌های گردشگری آذربایجان
بهترین هتل های گنجه آذربایجان

همانطور که در مقاله ای جدا درباره گنجه و زیبایی هایش گفتیم این شهر به خاطر آب و هوا و شهرتی که نظامی گنجوی شاعر بلند آوازه ایرانی برایش به ارمغان آورده، به شهری محبوب در آذربایجان تدیل شده است. گنجه در غرب جمهوری آذربایجان در فاصله ۳۵۰ کیلومتری از شهر باکو پایتخت آذربایجان قرار داشته که نزدیک به گرجستان هم هست. یعنی اگر بخواهید مدتی را در سفر باشید از آنجا می‌توانید خودتان را به گرجستان هم برسانید! به هر حال این شهر با جاذبه‌های طبیعی و فرهنگی‌اش به تنهایی مقصدی عالی برای گشت و گذار محسوب می‌شود. بیایید در ادامه نگاهی به بهترین هتل های این شهر بیاندازیم.

 

هتل های گنجه آذربایجان

یکی از بهترین و جذاب‌ترین شهرهایی که می‌توانید در سفر با تور آذربایجان از آن دیدن کنید گنجه است. ما قبلا در مقاله دیگری از زیبایی‌های این شهر شمالی گفته ایم. اما آنچه که اهمیت دارد درکنار مزایای سفر به آن، محل اقامت است. یعنی در بهترین شهر دنیا هم که باید اما محل آرامش و استراحت خوبی نداشته باشید سفر به شما نمی‌چسبد. پس بیایید سری به هتل های گنجه آذربایجان بزنیم.

هتل گنجه

این از هتل‌های محبوب شهر گنجه است که در ساختمانی سنگی واقع شده و همه اتاق ها دارای تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه تخت هستند. حمام خصوصی شامل لوازم بهداشتی و دمپایی رایگان است. سوئیت ها دارای اتاق نشیمن با مبل های راحتی و دکوراسیونی آرامشبخش هستند. میهمانان می توانند در رستوران اختصاصی هتل غذا بخورند یا در کافه های محلی که در مجاورت آن قرار دارد چیزی میل کنند. به علاوه خانه موسیقی در گنجه درست در کنار هتل قرار دارد  و در داخل این هتل هم وای فای رایگان و پارکینگ خصوصی رایگان ارائه داده شده است.

آدرس: Geydar Aliev Street 423, AZ2000 Ganja, Azerbaijan

 

حقایق جالب درباره آذربایجان و باکو

هتل وگو

هتل وگو یکی از بهترین هتل های گنجه آذربایجان است که با اتاق هایی در مرکز تاریخی این شهر، و روبروی میدان قدیم و مسجد شاه عباس واقع شده است. با وجود تهویه مطبوع، هر اتاق مجهز به تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای و صندوق امانات و کتری برقی است. حمام خصوصی نیز دارای دوش، لوازم آرایش رایگان و حوله است. در حالی که در این رستوران این هتل غذاهای آذربایجانی و ترکی سرو می شود گزینه های اروپایی هم موجود است. این هتل ۴ ستاره یکی از بهترین انتخاب هایی است که می‌توانید داشته باشید تا اقامتی عالی را در گنجه سپری کنید.

آدرس: Cavad Han Street 38, AZ2000 Ganja, Azerbaijan

بوتیک هتل سینما

این بوتیک هتل که در ساختمانی سنگی و جذاب واقع شده با محیطی آرام و دوست داشتنی اقامتی دلچسب به مهمانانش ارائه می‌دهد و از بهترین هتل های گنجه آذربایجان محسوب می شود. شما در اینجا می‌توانید با آرامش اقامت خوشی را تجربه کرده و از امکانات هتل بهره منده شوید. این اقامتگاه دارای پذیرش ۲۴ ساعته، ترانسفر فرودگاهی، سرویس اتاق و وای فای رایگان است. در هر اتاق هتل تهویه مطبوع، قسمت نشیمن، تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای، صندوق امانات و حمام اختصاصی با دوش، لوازم آرایشی رایگان و سشوار مجهز شده است. در هتل سینما بوتیک تمامی اتاق ها مجهز به ملحفه و حوله هم هستند. در این اقامتگاه رستورانی خواهید یافت که پیتزا، استیک هاوس و غذاهای ترکی سرو می کند. در ضمن گزینه حلال هم در دسترس است.

آدرس: Cavadxan Street 2, AZ2000 Ganja, Azerbaijan

 

زیباترین سواحل آذربایجان

هتل پریمیوم گنجه

هتل پریمیوم گنجه هتلی ۴ ستاره و شیک است که برای اقامتی لوکس در نظر گرفته می‌شود و در نتیجه در بین بهترین هتل های گنجه آذربایجان قرار گرفته است.هتل پریمیوم گنجه واقع در گنجه، اقامتگاهی ۴ ستاره با تراس، رستوران و بار ارائه می دهد. این اقامتگاه دارای پذیرش ۲۴ ساعته، ترانسفر فرودگاهی، سرویس اتاق و وای فای رایگان در سراسر هتل است. اتاق های موجود در این اقامتگاه لوکس با تهویه مطبوع و میز، کتری، مینی بار، صندوق امانات، تلویزیون صفحه تخت و حمام اختصاصی هستند و اتاق ها هم دارای کمد لباس هستند.

آدرس: Heydar Aliyev Avenue 272 Ganja Azerbaijan, AZ2001 Ganja, Azerbaijan

هتل دلوکس گنجه

بی شک هتل دلوکس گنجه با اتاق های ۴ ستاره با باغ، تراس و بار از بهترین هتل های گنجه آذربایجان است که امکانات عالی مثل رستوران، مرکز تناسب اندام، استخر سرپوشیده و سونا را برای رفاه حال مهمانان خود ارائه میدهد. این اقامتگاه دارای پذیرش ۲۴ ساعته، ترانسفر فرودگاهی، سرویس اتاق و وای فای رایگان در سراسر ملک هم هست. در هتل، هر اتاق دارای کمد لباس و همچنین حمام اختصاصی مجهز به بیت و لوازم بهداشتی رایگان، دارای تلویزیون صفحه تخت و تهویه مطبوع هستند و همچنین برخی از اتاق های برتر هم  بالکن هم دارند. به علاوه در این اقامتگاه، اتاق ها با ملحفه و حوله مجهز شده اند. شما می توانید از بوفه، با صبحانه قاره ای یا حلال از خودتان پذیرایی کنید و از اقامت در هتل لذت ببرید. نزدیکترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی Gyandzha است که در ۸ کیلومتری هتل دلوکس گنجه قرار دارد.

آدرس: Nizami St, AZ3000 Ganja, Azerbaijan

 

ماه عسلی خاطره انگیز در آذربایجان

هتل شهر قدیمی گنجه

هتل شهر قدیمی گنجه که از بهترین هتل های گنجه آذربایجان محسوب می شود دارای باغ، سالن استراحت مشترک، تراس و رستوران است. این هتل ۴ ستاره دارای بار، اتاق‌هایی با تهویه مطبوع با وای‌فای رایگان بوده و هر کدام از اتاق ها دارای حمام اختصاصی است. برای هتل پارکینگ اختصاصی در نظر گرفته شده و خدمات ترانسفر فرودگاهی با پرداخت هزینه ارائه می‌شود. تمامی واحدهای هتل مجهز به تلویزیون با کانال های ماهواره ای و کتری هستند، در حالی که برخی از اتاق ها دارای پاسیو و برخی دیگر چشم انداز باغ را برای مهمانان فراهم می کنند. به علاوه در Old City Ganja هر اتاق با ملحفه و حوله مجهز شده تا نهایت راحتی و تمیزی برای مهمانا تضمین شود. این اقامتگاه خدمات خشکشویی و همچنین امکانات تجاری مانند فکس و فتوکپی را هم ارائه می دهد. کارکنان پذیرش که به زبان های آذربایجانی، انگلیسی، روسی و ترکی صحبت می کنند، می توانند به شما در برنامه ریزی اقامت کمک کنند.

آدرس: Gence s. Heyder Eliyev pr.421 Gandja 421, AZ2000 Ganja, Azerbaijan

هتل لئون و اسپای گنجه

از دیگر هتل های گنجه آذربایجان می توان به لئون اشاره کرد که دارای باغ، سالن مشترک، تراس و رستوران  است. این هتل ۴ ستاره دارای خدمات اتاق و پذیرش ۲۴ ساعته بوده و اقامتگاهی بدون آلرژی است که وای فای رایگان در سرتاسر ملک، سونا و سرگرمی های شبانه را ارائه می دهد. اتاق‌ها مجهز به تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های کابلی، یخچال، کتری، بید، لوازم آرایش رایگان و میز هستند. به علاوه اتاق‌های این هتل دارای حمام خصوصی با دوش و سشوار بوده و منظره شهر را نیز دارند. در اینجا مانند موارد بالا ملحفه تمیز در اتاق ها ارائه می شود.

آدرس: ул. Рузгара Гасымова 73-75, AZ2001 Ganja, Azerbaijan

 

آیا آذربایجان کشوری امن برای سفر است؟

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

نظرات کاربران