زیباترین شهرهای مالزی که کمتر با آنها آشنا هستید

جاذبه‌های گردشگری مالزی
زیباترین شهرهای مالزی که کمتر با آنها آشنا هستید

گردشگران مالزی را بیشتر به شهرهای کوالالامپور و چند جزیره دیگر آن می‌شناسند. اما شهرهای کوچک دیگری نیز در این کشور زیبا وجود دارند که می‌توانید به هنگام سفر با تور مالزی، به آنجا رفته و از جاذبه‌های گردشگری آنها دیدن کرده و از مناظر طبیعیشان لذت ببرید. در اینجا ۵ شهر دیگر دیدنی مالزی را به شما معرفی می‌کنیم. 


۱- میری Miri


شهر میری یکی از شهرهای توریستی و مدرن مالزی است که شهری ثروتمند در این کشور محسوب می‌شود. اگر علاقه‌مند به خرید باشید، یکی از بهترین گزینه‌های شما برای گشت و گذار در مالزی خواهد بود. میری هم برای گردش خوب است و هم برای خرید. هر آنچه لازم دارید یا می‌خواهید سوغات ببرید را می‌توانید از مراکز خرید و بازارهای این شهر بخرید. بهترین غذاهای مالزیایی را در رستوران‌های میری امتحان کنید و در هتل‌های لوکس آن اقامت کنید. برای رفتن به این شهر نیز در صورتی که در ابتدا به کوالالامپور رفته‌اید یک پرواز مستقیم از کوالالامپور به میری خواهید داشت.

 

زیباترین جاذبه های گردشگری تور مالزی

 

Miri 

 


۲- مالاکا Malacca


مالاکا یکی از شهرهایی است که هر گردشگر عاشق جذابیت و زیبایی‌های آن می‌شود. یک شهر بی‌نظیر که در یونسکو به عنوان یک میراث جهانی به ثبت رسیده است. شهری رنگارنگ با معماری زیبا که شما را به یاد کشورهای اروپایی می‌اندازد. کلیسای مسیح، سالن شهر مالاکا، تپه سنت پاول، قلعه هلندی، شهرک پرتغالی جاذبه‌های توریستی و دیدنی این شهر می‌باشد. این شهر در میان کوالالامپور و سنگاپور قرار گرفته است که باعث شده یکی از پر گردشگرترین شهرهای مالزی شود. از هر دوی آنها می‌توانید با اتوبوس به مالاکا بروید و یا اگر در شهر دیگر مالزی هستید یک ماشین اجاره کرده و تا آنجا رانندگی کنید.

 

۸ جاذبه‌ی دیدنی مالاکا شهر تاریخی و دانشجویی مالزی

 

 Malacca

 


۳- پوتراجایا


اگر می‌خواهید سبزترین شهر مالزی را ببینید به پوتراجایا سفر کنید. علاوه بر اینکه شهری سرسبز با ساختمان‌هایی مدرن را خواهید دید، این شهر برای سفرهای کاری شما نیز مناسب خواهد بود. پوتراجایا یک دریاچه مصنوعی ۶۵۰ هکتاری دارد که اطراف آن را سازه‌هایی مدرن با معماری شیک را می‌بینید. همچنان می‌توانید در این دریاچه قایق سواری کنید و سوار کشتی‌های کروز شوید. میوه‌های گرمسیری بخورید و سوغاتی بخرید. پوتراجایا در ۳۸ کیلومتری کوالالامپور قرار دارد. در نتیجه می‌توانید در سفرتان با تور کوالالامپور ماشین کرایه کرده و به سمت این شهر برانید و یا از اتوبوس برای رفتن به آنجا استفاده کنید. در گردش یک روزه‌تان به پارک های میراث کشاورزی و باغ های بوتانیکال پوتراجایا بروید و گیاهان استوایی زیبا و متفاوت را تماشا و از گیاهان دارویی و روغن‌های گیاهی خریداری کنید.

 

سفر مقرون به صرفه به کوالالامپور

 

  پوتراجایا

 


۴- کوتا کینابالو Kota Kinabalu


کوتا کینابالو در نزدیکی دریای چین جنوبی و در جزیره بورنئو واقع شده است. این شهر گزینه خوبی برای تفریحات ساحلی است. همچنین برای عاشقانی که در کنار دریا به تماشای غروب بنشینند و از منظره بی‌نظیرش لذت ببرند شهر بسیار فوق‌العاده‌ای خواهد بود. برای علاقه‌مندان به هیجان، تفریحاتی چون غواصی و دیگر ورزش‌های آبی نیز وجود دارد تا خود را سرگرم کنند. در سفرتان به این شهر از پارک ملی تونکو عبدالرحمان نیز دیدن کنید. از مراکز خرید و بازار کوتا کینابالو خرید کنید و غذاهای خوشمزه بخورید تا خاطره به یاد ماندنی از شهر کوتا کینابالو با خود به همراه ببرید.

 

راهنمای کامل خرید در مالزی بخرید

 

 Kota Kinabalu

 


۵- کوچینگ Kuching


کوچینگ یک شهر بزرگ در بورنئو است که گردشگران بسیاری با آن آشنا نیستند اما شهر خوبی برای کسانی است که برای داشتن آرامش سفر کرده‌اند یا اهل تفریح هستند. کوچینگ در ساحل رودخانه ساراواک the Sarawak River قرار دارد و تعداد زیادی کافه، رستوران، موزه و اماکن دیدنی دارد تا گردشگران از آنها بازدید و غذاهای خوشمزه و محلی را امتحان کنند. از پیاده روی در خیابان‌های سنگفرش شده شهر و جنگل‌های گرمسیری و پارک‌های ملی کوچینگ لذت خواهید برد. در این شهر این اممکان را خواهید داشت تا لباس‌های زیبا با قیمتی مناسب را خریداری کنید. به نسبت شهرهای بزرگ می‌توانید اجناس را در کوچینگ ارزان‌تر بخرید.

 

مراکز خرید مقرون به صرفه و سرگرم‌کننده در کوالالامپور

 

Kuching

 

 

این کشور دارای شهرها و جزایر فوق‌العاده‌ای است و هر گردشگر که قصد دارد زمان زیادی را در مالزی به گشت و گذار بپردازد، می‌تواند شهرهای مختلف آن را بازدید کند و از تفریحات متنوعی بهره ببرد.

۲۱ شهریور ۱۳۹۸

نظرات کاربران