عالی‌ترین هتل‌های مدرن برای مسافران تور تایلند

جاذبه‌های گردشگری تایلند
عالی‌ترین هتل‌های مدرن برای مسافران تور تایلند

تایلند یکی از کشورهای دنیا است که سرعت رشد جذب گردشگر در آن بسیار بالاتر است کشورهای دیگر آسیایی یا کشورهای دیگری است که به تازگی به جمع مقاصد گردشگری پیوسته‌اند. به همین دلیل هم سرمایه‌گذاری چشم‌گیری برای ساخت هتل‌های جدید و امکانات تفریحی و رفاهی انجام می‌شد. به همین دلیل می‌توان گفت که تایلند نه تنها سرزمین رنگارنگ لبخندهاست بلکه سرزمینی است که هر روز هتل‌های جدیدی در آن متولد می‌شوند.

در دو قسمت نخست شگفت‌انگیزترین هتل‌ها برای مسافران تور تایلند، با هتل‌های جنگلی تایلند و هتل‌های ساحلی تایلند آشنا شدیم و اکنون نوبت به هتل‌های مدرن رسیده است:

 

بانکوک، هتل بانیان تری (Banyan Tree Bangkok)

هتل بانیان تری، یک هتل کاملا لوکس در بانکوک است که به شما امکان می‌دهد تا یک چشم‌انداز دیدنی از شهر و هم‌چنین رودخانه چاپریا را پیشِ روی خود داشته باشید؛ آن هم درست در زمانی که بر روی رستوران پشت بام هتل در حال نوش جان کردن صبحانه خود هستید.این هتل، فاصله کمی با بهترین مراکز خرید و مجتمع‌های تفریحی بانکوک دارد. علاوه بر این اگر می‌خواهید کمی دورتر بروید، اصلا نگران نباشید چراکه تنها ده دقیقه با نزدیک‌ترین ایستگاه متروی شهر فاصله دارید.

اگر قصد ریلکس کردن دارید، می‌توانید در حالی که روی مبلمان‌های چوبی لابی هتل استراحت می‌کنید، برنامه استفاده از اتاق بخار، مرکز سونا و مرکز سلامت و ماساژ اختصاصی هتل را برای خودتان هماهنگ کنید. فراموش نکنید که حتما به مجموعه آب گرم هتل بانیان تری بانکوک هم سری بزنید. جایی که در آن می‌توانید از خدمات گیاهی سلامتی و زیبایی بهره‌مند شوید.

 

 معرفی هتل ۵ ستاره‌ی لوکس آوانی در بانکوک 

Banyan Tree Bangkok

 

برای رسیدن به برنامه ورزشی روزانه خود هم نیازی به خروج از هتل ندارید، چراکه می‌توانید در مجموعه باشگاهی و تناسب اندام هتل که مجهز به امکاناتی برای پیلاتس، یوگا و ایروبیک است، سرگرم شوید. البته به خاطر داشته باشید که باشگاه تخصصی این هتل تنها تا ساعت ۹ شب میزبان شماست و پس از آن بهتر است برای لذت بردن از امکانات دیگری مانند کافه هتل برنامه‌ریزی کنید.

 

بانکوک، هتل شبه جزیره (The Peninsula Bangkok)

هتل شبه جزیره بانکوک، همزمان تجربه یک اقامت لوکس و آرام با یک چشم‌ انداز زیبا را برای شما فراهم می‌کند. این هتل در کنار رودخانه چائو فرایا با منظره‌ای نفس گیر از کاخ سلطنتی بانکوک واقع شده است. این هتل جوایز بی‌شماری را به خاطر کیفیت خدمات و معماری‌اش به دست آورده است که از آن جمله می‌توان به جایزه هتل شماره یک آسیا و بهترین هتل بانکوک را نام برد.این هتل به دلیل معماری ویژه و ساختار زیگ زاگی که دارد، این امکان را برای مسافران همه سیصد و هفتاد اتاقش فراهم کرده است تا بتوانند منظره رودخانه مقابل خود را به تماشا بنشینند.

 

 هفت شهر محبوب گردشگران تور تایلند

The Peninsula Bangkok

 

این هتل، یک مجموعه آموزشی به نام آکادمی شبه جزیره را هم در خود جای داده است که به همه گردشگران فرصت می‌دهد تا در صورت تمایل بتوانند در کلاس های فرهنگی یا در تورهای گشت و گذار شهری بانکوک شرکت کنند و اطلاعات بیشتری درباره تایلند، فرهنگ و آداب و رسوم مردم آن کسب کنند.استخر رو باز، تراس، زمین تنیس، سونا، اسپا، ماساژ، خدمات پرستاری کودک، امکانات ویژه معلولان، سالن ورزشی، کتابخانه، مرکز تجارت، خدمات اتاق VIP، صرافی، تهویه مطبوع، فروشگاه هدیه، محل سیگار کشیدن، وای‌فای رایگان و رستوران برخی از امکانات این هتل هستند.

 

The Peninsula Bangkok

 

اگر با حیوانات خانگی خود سفر می‌کنید، این هتل محل مناسبی برای شما نخواهد بود چرا که ورود حیوانات خانگی به این مجموعه هتل بین المللی ممنوع است.

 

پوکت، هتل و اسپای هیلتون آرکادیا (Hotel Hilton Phuket Arcadia Resort & Spa)

هتل هیلتون آرکادیا یک هتل پنج ستاره بسیار لوکس و مدرن است که پنجره‌های آن شما را به سوی باغ‌های بی پایان نارگیل و ساحل زیبای پاتونگ هدایت می‌کنند. تمامی کارکنان هتل هیلتون آرکاریا به زبان‌های انگلیسی، روسی و البته تایلندی مسلط هستند و شما به راحتی می‌توانید با آن‌ها ارتباط برقرار کرده و راهنمایی بخواهید. نکته دیگر درباره این هتل مدرن این است که برای رسیدن به فرودگاه بین المللی پوکت، باید فقط سی دقیقه مسیر طی کنید.

اگر با فرزندان خود عازم تایلند شده‌اید، این هتل یک انتخاب مناسب برای شماست چراکه یکی از ویزگی‌هایی که هیلتون آرکادیا به خاطر آن شهرت خوبی در میان گردشگران کسب کرده‌است، داشتن امکانات تفریحی و مراقبتی متنوع برای کودکان و خردسالان است. علاوه بر این یک منوی غذای ویژه برای کودکان در نظر گرفته شده است که بد اشتها ترین کودکان را هم به خوردن غذاهای مفید با سر و شکل جذاب، ترغیب می‌کند.

 

 ۱۰ هتل ساحلی مجلل پوکت در ساحل پاتونگ 

Hotel Hilton Phuket Arcadia

 

استخر روباز، استخر ویژه کودکان، ساحل اختصاصی، باشگاه بدنسازی، بیلیارد، تنیس، سونا بخار، ماساژ، موسیقی و اجرای زنده و فستیوال‌های مناسبتی، کلوپ شبانه، اتاق بازی های ویدیویی، خدمات سلامتی و اسپا، حمام آفتاب، امکانات ویزه برای غواصی در ساحل اختصاصی، مینی‌گلف، کلاس آشپزی، تنیس روی میز، چتر آفتاب و امکانات ویژه برای حمام آفتاب و اسکواش تنها برخی از امکانات این هتل فوق العاده در پوکت هستند.

 

یاو نوی، هتل حس ششم (Six Senses Yao Noi)

هتل پنج ستاره لوکس حس ششم یا همان سیکس سنسس، اگر چه در جزیره‌ای کوچک در خلیج زیبای پهانگ نگا (Phang Nga Bay) واقع شده است اما یکی از مدرن‌ترین هتل‌های کشور تایلند است که چشم شما را به چشم اندازهای فوق العاده زیبای ستون‌های سنگی و صخره های شگفت انگیز ساحلی روشن می‌کند.

 

هتل لاکچری به تمام معنایی Six Senses در یائو نوی پوکت

Six Senses Yao Noi

 

این هتل بهترین امکانات رفاهی لاکچری را در اختیار مهمان‌های خود قرار می‌دهد. نخستین خدمت ویژه‌ای که در بدو ورود به این خلیج متوجه آن خواهید شد این است که شما با یک هلی‌کوچتر ویژه به هتل برده می‌شوید. علاوه بر این می‌توانید از کشتی‌های ویژه هتل با سرآشپزهای اختصاصی برای خوش‌گذرانی در دریا استفاده کنید.

۱۸ مهر ۱۳۹۸

نظرات کاربران