خریدی متفاوت در بازار بزرگ مارماریس

جاذبه‌های گردشگری مارماریس
خریدی متفاوت در بازار بزرگ مارماریس

با توجه به تنوع اجناس و کیفیت بالای کالاهای ترک خرید کردن به یکی از اصلی‌ترین سرگرمی‌های مسافران در سفر به این کشور تبدیل شده است. تور مارماریس از دیگر مقاصد گردشگری ترکیه است که می‌توان مراکز خرید مدرن و شیک و بازارهای سنتی و جذابی را در آن پیدا کرده و به خرید مشغول شد. اگر شما نیز از عاشقان خرید در مسافرت هستید و برنامه سفر به شهر مارماریس را در سر دارید شما را به خواندن این مقاله دعوت می‌کنیم. در این مقاله به صحبت در باره بازار بزرگ مارماریس پرداخته‌ایم.

 

آشنایی با بازار بزرگ مارماریس

در کنار جاذبه‌های گردشگری مارماریس می‌توان مراکز خرید متنوعی را یافت و به خرید در آن‌ها پرداخت. این شهر ترکیه به دلیل خلوت و کوچک بودن در مقایسه با شهرهای بزرگ‌تر و پیشرفته‌تر مثل استانبول برای خرید مناسب‌تر است. چرا که در این شهر مغازه‌ها و مراکز خرید به یکدیگر نزدیک بوده و از طرفی دیگر قیمت پایین‌تری دارند. در بین تمامی گزینه‌های خرید بازار بزرگ مارماریس توانسته توجه بسیاری از مسافران و توریست‌ها را به خود جلب کند. چرا که این بازار بزرگ در دل این شهر زیبا قرار گرفته و تنوع بالایی از کالاها را به مشتریان عرضه می‌کند. به طوری که خریداران می‌توانند طیف گسترده‌ای از کالاها را (از خوراکی گرفته تا پوشاک و ...) از این بازار تهیه کنند.

ناگفته نماند که در بازار بزرگ مارماریس نمی‌توان بوتیک‌های شیک و برند را پیدا کرد. اما تمامی کالاها و اجناس موجود در مغازه‌های آن از کیفیت بالا و قیمت پایینی برخوردار هستند. از طرفی دیگر با رفتن به این بازار که حس و حال سنتی دارد می‌توانید فرهنگ مردمان منطقه را از نزدیک مشاهده کرده و از خرید خود لذت ببرید. مخصوصا برای کسانی که به دنبال خرید سوغاتی‌ها و یادگاری‌هایی برای خود و آشنایانشان هستند این بازار شدیدا توصیه می‌شود.

 

امکانات بازار بزرگ مارماریس

در کنار لذتی که با خریدهای باکیفیت و ارزان می‌توان به دست آورد بازار بزرگ مارماریس چندین رستوران و کافه را در محدوده اطراف خود قرار داده است. در نتیجه گردشگران می‌توانند بعد از کلی گشت و گذار یکی از کافه‌ها یا رستوران‌ها را انتخاب کرده و با غذا یا نوشیدنی مورد علاقه شکم خود را سیر کنند. همچنین در مسیر این بازار غذاهای خیابانی بسیار خوشمزه ترکی به فروش می‌رسند که مزه کردن آن‌ها را پیشنهاد می‌دهیم. ترکیه یکی از کشورهای مسلمان دنیا بوده و ایرانیان می‌توانند با خیال راحت غذاهای سرو شده در رستوران‌ها و خیابان‌های آن را میل کنند.

 

جذاب‌ترین تفریح‌ها در مارماریس

اجناس موجود در بازار بزرگ مارماریس

یکی از دلایلی که سبب شده افراد بسیاری به خرید کردن در این بازار اشتیاق پیدا کنند تنوع بالای اجناس در آن است. در بازار بزرگ مارماریس می‌توان کالاهای بسیار زیادی را که با کیفیت بالا و قیمت پایین در اختیار خریداران قرار داده می‌شوند پیدا کرد. از جمله این کالا‌ها می‌توان به پوشاک، کیف و کفش، زیورآلات، لوازم خانه، خوراکی و ... اشاره کرد. البته در این بازار هیچ خبری از بوتیک‌های شیک و برندهای ترک یا معروف جهانی نیست. پس اگر جز دسته‌ای از افراد هستید که به برند خریدهای خود اهمیت زیادی می‌دهید این بازار جای مناسبی برای شما نخواهد بود.

 

سفرهای روزانه با قایق در مارماریس

مسیر دستیابی به بازار بزرگ مارماریس

بازار بزرگ مارماریس در حوالی بخش ساحلی شهر و در نزدیکی‌های قلعه مارماریس که یکی از دیدنی‌ترین نقاط مارماریس این شهر است، قرار دارد. بنابراین توریست‌ها می‌توانند بعد یا قبل از خرید به بازدید از این قلعه تاریخی و پیاده‌روی در خط ساحلی شهر بپردازند. از طرفی دیگر در نزدیکی‌های این مکان یکشنبه‌ بازار دایر می‌شود که در صورت تمایل می‌توان روز یکشنبه را برای رفتن به بازار بزرگ مارماریس انتخاب کرد. چرا که با این کار فرصت رفتن به یکشنبه بازار را نیز پیدا خواهید کرد. برای دسترسی آسان‌تر آدرس دقیق این بازار را در زیر آورده‌ایم:

  • Tepe, 38. Sk., 48700 Marmaris/Muğla, Turkey

مارماریس یکی از شهرهای ساحلی و کوچک ترکیه است. به همین دلیل برای دسترسی به این بازار نیازی به پیمودن مسیر طولانی یا صرف هزینه زیاد نیست. هر کجای شهر که باشید می‌توانید با تاکسی در عرض چند دقیقه با مقصد خود دسترسی پیدا کنید. توجه داشته باشید که ساعات کاری این مکان بین ساعات ۹:۰۰ تا ۲۲:۰۰ است. البته در فصل تابستان ساعات کاری به ۱۰:۰۰ تا ۲۲:۰۰ تغییر پیدا می‌کند.

۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۰

نظرات کاربران