مرکز خرید 1 Utama در کوالالامپور

جاذبه‌های گردشگری کوالالامپور
مرکز خرید 1 Utama در کوالالامپور

گردشگرانی که به تور کوالالامپور می‌روند، حتما سری به مراکز خرید لوکس و جذاب این شهر می‌زنند. مراکزی مملو از فروشگاه‌های لوکس و برندهای بین‌امللی و البته بخش‌های تفریحی که ساعت‌ها از زمان شما را به خود اختصاص خواهند داد. ما قبلا در مقتدرسیر تابان، چندین مرکز خرید در این شهر را به شما معرفی کرده‌ایم و امروز قصد معرفی 1 Utama یکی دیگر از مکان‌های عالی برای خرید و تفریح در پایتخت مالزی را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

مرکز خرید 1 Utama، متنوع و جذاب

این مکان، محبوب‌ترین مرکز خرید در منطقه  Klang Valley محسوب می‌شود که البته جایی لوکس محسوب شده و اغلب ۶۵۰ فروشگاه آن را برندهای لاکچری تشکیل می‌دهند. 1 Utama کمی از مرکز شهر و جایی که اغلب مراکز خرید لوکس قرار دارند فاصله دارد، اما همین باعث شده تا فضای بازتری در اختیارش باشد و با استفاده از همین فضا، در سال‌های اخیر کمی توسعه پیدا کرده و فروشگاه‌های بیشتری به مجموعه‌ی آن اضافه شود.

1 Utama در کنار داشتن چندین بخش تفریحی و رستوران‌ها و کافه‌های متنوع، یک هتل ۵ ستاره به نام One World نیز هست که در برج چسبیده به مرکز خرید واقع شده است و یکی از بهترین هتل‌های کوالالامپور محسوب می‌شود. خود مرکز خرید نیز به دو بخش تقسیم شده است که به وسیله‌ی یک پل به هم وصل شده‌اند و شما می‌توانید از آن طریق در بخش‌های مختلف 1 Utama بگردید و چیزهایی که می‌خواهید را پیدا کنید.

خرید در 1 Utama

بخش قدیمی مرکز خرید تلفیقی از برندهای لاکچری همچون Guess، Bershka، Morgan de Toii، Fossil، Bobbi Brown، The Body Shop و برندهای مطرح همچون نایک، پوما، Levis و ... بوده و در کنار آن‌ها چندین برند محلی جذاب همچون Poh Kong، Romp, Sasa و Tomei قرار دارند. حتی یک بخش اختصاصی برای مد با عنوان Highstreet  در نظر گرفته شده که برای آن‌ها که اهل خرید لباس هستند، واقعا عالی محسوب می‌شود. اما وقتی وارد بخش جدید 1 Utama می‌شوید، با فضایی رنگارنگ و شاد مواجه‌اید که خیلی از فروشگاه‌های خوراکی و برندهای محلی در آن‌جا حضور دارند و بسیاری از رستوران‌ها و کافه‌ها نیز آن‌جا هستند.

 

معرفی بهترین بوتیک هتل‌های کوالالامپور

در مجموع 1 Utama یک تجربه عالی از خرید را برایتان به همراه خواهد داشت و دلیل اصلی آن نیز تنوع بسیار خوبی است که در بیش از ۶۵۰ فروشگاه مختلف آن برای شما تدارک دیده شده. از انواع فروشگاه‌های لباس برای بانوان، مردان و کودکان گرفته تا فروشگاه‌های محصولات آرایشی بهداشتی، اسباب بازی، وسایل خانه، تجهیزات الکترونیک و ...، همه چیز در این محل برای شما فراهم شده است.

با این حال باید یک بار دیگر به این نکته اشاره کرد که 1 Utama عملا جایی گران‌قیمت برای خرید است و اصلا جایی برای خرید محصولات مقرون به صرفه و سوغاتی به حساب نمی‌آید، با این حال گاهی فروشگاه‌های مختلف تخفیف‌های خوبی ارائه می‌دهند که باعث می‌شود، بعضی محصولات برندهای برتر را بتوانید با قیمتی عالی خریداری کنید.

بخش‌های تفریحی و جاذبه‌های گردشگری

1 Utama یک مجموعه بزرگ و جذاب است که همانطور که گفتیم بخش‌های تفریحی مختلفی در خود دارد. یکی از این بخش‌های "جنگل بارانی" است که با ایجاد فضایی سبز و دلنشین آن هم در قلب مرکز خرید، شما را از فضای شلوغ آن‌جا بیرون آورده و آرامشی دلنشین را برایتان به همراه خواهد آورد. در این مکان رستوران و کافه‌ هم در نظر گرفته شده تا در زمان استراحت بتوانید چیزی برای خود سفارش دهید. یک باغ بزرگ نیز در بیرون از بنای اصلی در فضای باز ساخته شده که بیش از ۵۰۰ نوع گل و گیاه مختلف در آن پرورش داده شده که پیشنهاد می‌کنیم از آن‌جا نیز دیدن کنید.

برای آن‌هایی که اهل کارهای هیجان انگیز هستند، شبیه ساز جذاب سقوط آزاد در AirRider Indoor Skydiving را پیشنهاد می‌کنیم. این محل از جاهای خیلی معروف در کوالالامپور است که شما در یک محفظه مخصوص، تجربه‌ی سقوط آزاد را در شبیه سازی عالی تجربه خواهید کرد.   دو مجموعه سینمایی، یک پارک بازی مخصوص کودکان، یک سالن  برای بیس بال در محیط سر پوشیده، سالن فوتسال، موج سواری در استخر موج مصنوعی و چند بخش تفریحی دیگر در 1 Utama وجود دارد که آنقدر زیاد هستند که نمی‌توان یک به یک از آن‌ها اسم برد.

 

معرفی مرکز خرید پابلیکا در کوالالامپور

خوراکی و نوشیدنی

شاید باور نکنید اما بیش از ۱۵۰ کافه و رستوران در 1 Utama وجود دارد! هر چیزی که فکرش را کنید از غذاهای محلی و چینی و ژاپنی تا غذاهایی از کشورهای اروپایی و البته چندین رستوران فروش غذاهای حلال در این محل پیدا می‌شوند. کافه‌های بسیار متنوعی هم هستند که می‌توانید انواع نوشیدنی‌ها و دسرها را در آن‌ها سفارش دهید. بر خلاف فروشگاه‌ها، در این مکان چند جایی برای خوردن غذا با قیمت مناسب نیز پیدا می‌شود.

 

بهترین نقاط کوالالامپور برای خرید سوغاتی

۰۴ مرداد ۱۴۰۰

نظرات کاربران