ارزان‌ترین کافه‌ها در محله Ari بانکوک

جاذبه‌های گردشگری بانکوک
ارزان‌ترین کافه‌ها در محله Ari بانکوک

بانکوک در جنوب شرقی آسیا بعنوان یک مقصد پرطرفدار توریستی، شهرت زیادی در جهان داراست. این شهر که به شهر فرشتگان نیز شهرت دارد دارای بازارهای بسیار و مراکز خرید لوکس، سواحل رودخانه پر از شگفتی‌ها، صحنه‌های شبانه پر جنب و جوش و مناظر و جاذبه‌های افسان‌ ای است که نشان دهنده میراث منحصر به فرد این منطقه هستند.

ازطرفی برای گشت و گذار در سفر با تور بانکوک، می‌توانید با استفاده از قطار هوایی مدرن شهر و سیستم‌های مترو که منطقه وسیعی را پوشش می‌دهند، با ترافیک خداحافظی کنید. یا با یک قایق تندرو یا تاکسی رودخانه‌ای به گردش در کنار رودخانه بپردازید. در ضمن چه سفر شما برای کسب و کار باشد و چه برای تفریح، بانکوک فرصت‌های هیجان‌انگیزی در اختیارتان قرار می‌دهد. اگر اولین بار است به این شهر سفر می کنید پیشنهاد می‌کنیم حتما سری به مقاله تجربه‌ی اولین سفر به جاذبه‌های شهر بانکوک بزنید.

در عین حال امکانات شکم گردی نیز به طرزی ایده‌آل در شهر فراهم است و می‌توانید انواع غذاکده‌ها را در هر گوشه و کناری پیدا کنید. اما اگر عمیقا عاشق کافه گردی هستید و درعین حال می‌خواهید خورد و خوراکی مقرون به صرفه را تجربه کنید، پیشنهاد می‌کنیم برای صرف کیک‌ها و قهوه‌های لذیذ و انواع دسرها و نوشیدنی‌ها با قیمت ارزان به محله Ari  بروید که یکی از جالب‌ترین محله‌های شهر برای بازدید نیز به شمار می‌آید.

در حقیقت به لطف موقعیت مکانی مناسب این محله که می‌توان به راحتی با BTS به آن دسترسی پیدا کرد، Ari مکانی عالی برای بازدید از کافه‌ها در آخر هفته‌ها برای معاشرت با دوستان به شمار می‌آید. و برای اینستاگرامرهایی که علاقه زیادی به گرفتن عکس‌های زیبا با کیک و قهوه دارند، حتما این نقطه را پیشنهاد می‌دهیم. حال بیایید در ادامه، سری بزنیم به بهترین کافه‌های ارزان در بانکوک و یک سفر مجازی خوشمزه و جالب را تجربه کنیم!

 

Oh! Vacoda Café

اینجا یک کافه زیباست که با الهام از آووکادو شکل گرفته و از فاصله‌ای دور نیز متوجه این کافه هلویی رنگ و موتور زرد کنار آن خواهید شد. دکور داخلی این مکان، یادآور یک کافه آمریکایی دهه ۷۰ جذاب است و علاوه بر اکسسوری‌های جذاب روی دیوارها، چراغ‌های نئونی نیز در طول شب روشن می‌شوند تا فضای زیبایی را به شما ببخشد.

و اما در مورد خوراکی‌ها باید گفت آووتی بسیار توصیه می‌شود که یک اسموتی خامه‌ای با تکه‌های تازه آووکادو و آب لیموترش و طعمی بسیار غلیظ است. البته دوستداران شکلات می‌توانند به جای آن، به سراغ کاکائو کادو یخی بروند که خیلی شیرین نیست.

در اینجا علاوه بر نوشیدنی، غذاهای آووکادویی نیز سرو می‌شوند. در این میان، آووکادو کاپرائوغذایی بسیار محبوب است که شامل گوشت خوک سرخ شده، یک تخم مرغ و آووکادوی سرخ شده می‌باشد و این غذای غیرمعمول را نمی‌توانید در جای دیگری بیابید.

آدرس: 1/1,Ari Samphan Soi 4, Samsen Nai, Phaya Thai, Bangkok

 

Kid Mai Death Awareness

بله، اینجا یک کافه واقعی است، نه فضایی برای مراسم خاکسپاری! کافه آگاهی از مرگ Kid Mai، از تمی منحصر به فرد با دکوراسیونی مرتبط با مرگ برخوردار است و یک اسکلت مصنوعی نیز حس خاصی به این فضا بخشیده است. گفتنی است محیط داخلی و بیرونی کافه، دارای تهویه مطبوع و میز و صندلی‌هایی راحت برای نشستن و صرف خوراکی‌های لذیذ هستند.

جالب است بدانید نوشیدنی‌های امضایی این کافه بر اساس مراحل زندگی نامگذاری شده‌اند: تولد، جوانی، میانسالی و مرگ. توصیه می‌کنیم به سراغ Death بروید که یک فراپه شکلاتی است که روی آنرا خامه و تنقلات پوشانده‌اند. اگر در روزهای گرم به این شهر می‌روید نیز، گزینه Birth را انتخاب کنید که شامل نوشیدنی خنک شیرین همراه با توت است.

 

جذاب‌ترین کافه‌های کوه ساموئی در تایلند

آدرس: 1191,Ari Soi 1, Phahonyotin Rd., Bangkok

 

Thong Yoy

کافه Thong Yoy با نمای بیرونی جذابش به رنگ رز طلایی، توجه همه کسانی را که از کنار Ari Samphan Soi 7 عبور می‌کنند، جلب می‌کند. اینجا مکانی مناسب برای برگزاری جشن‌های کوچک و تولد است. وقتی وارد کافه می‌شوید، ممکن است احساس کنید به لطف گل‌های بسیاری که فضا را زینت می‌دهند، وارد یک باغ شده‌اید. در واقع این کافه، یکی از بهترین مکان‌ها برای ثبت عکس‌های اینستاگرامی عالی در سفر با تور بانکوک محسوب می‌شود.

کافه Thong Yoy، دسرهای سنتی را در ست‌های طلایی با ظاهر سلطنتی سرو می‌کند. دسر پیشنهادی، مجموعه Khanom Thai Khun Thong Yoy است که ۵ دسر تایلندی و پودینگ نارگیل را شامل می‌شود. در این ست، از پودینگ ساگو گرفته تا ژله نارگیل، می‌توانید دسرهایی را که دوست دارید انتخاب کنید. نوشیدنی‌های اینجا نیز بسیار محبوبیت دارند و می‌توانید آنها را با مقداری کلوچه و یک میان وعده شیرین صرف کنید.

آدرس: 88/2Ari Samphan Soi 7, Rama 6 Rd., Samsennai, Phayathai, Bangkok

 

One Dee

کافه One Dee در سال ۲۰۱۷، به خیابان‌های Ari راه یافت و حالا بیشتر به خاطر سرو دسرهایی با الهام از طعم‌های سنتی تایلندی شهرت دارد. همچنین دسترسی به آن بسیار آسان است و تنها چند دقیقه با ایستگاه Ari BTS فاصله دارد.

پس از بازسازی اخیر، این کافه ۲ طبقه کاملا مجهز به تهویه مطبوع و فضای داخلی بیشتری شده است. کسانی که در حین حضور در منطقه به دنبال یک فضای خنک و جذاب برای شکم گردی می‌گردند، معمولا سری به اینجا می‌زنند. این کافه، تزئینات مدرن خوراکیها را با کمک بستنی و خامه به دست العمل‌های سنتی تایلندی اضافه می‌کند و غذاها و دسرهایی خلاقانه را به مشتریان ارائه می‌دهد: از جمله برنج چسبناک بخارپز شده با بستنی موز و لوبیا سیاه و کیک پالم تادی با بستنی. اینها خوراکی‌هایی نیستند که به این راحتی بتوانید در جای دیگری در بانکوک پیدا کنید.

 

بهترین کافه‌های چیانگ مای تایلند

آدرس: Phahon Yothin 7 Rd., Samsennai, Phayathai, Bangkok

 

Porcupine

این کافه، به ‌خاطر سرو غذاهای کلاسیک نظیر قهوه و کیک معروف است و ۱۰ دقیقه پیاده تا Ari BTS فاصله دارد. فضای داخلی، رنگ خاکی خوبی دارد که حال و هوای روستایی به کافه می‌دهد. میزهای زیادی برای مشتریان موجود است و فضا تنگ نیست. به علاوه، منو نیز بسیار عالی است.

وقتی نوبت به قهوه می‌رسد، Porcupine یک مکعب سفید لاته جالب ارائه می‌دهد. این نوشیدنی شامل یک شات قهوه، شیر اضافی و تکه‌های یخ کاراملی است تا نوشیدنی شما بعد از مدتی رقیق نشود. اگر اهل قهوه نیستید، می‌توانید به چای سبز ماچا نیز فکر کنید. چای توت سرد که حاوی مکعب‌های توت یخ، یک لیوان چای توت و شربت شکر در کناره آن است نیز از محبوب‌ترین نوشیدنی‌های این کافه به شمار می‌آید. و البته حتما در کنار نوشیدنی‌ها، کیک های این کافه را نیز امتحان کنید. گفتنی است کیک‌های مختلفی برای انتخاب وجود دارند و پیشنهاد ما، کیک نارگیلی است که بافت فوق العاده نرمی دارد و خیلی شیرین و غلیظ نیست.

آدرس: 48,Ari Soi 4 (North), Phaholyothin 7 Rd., Samsennai, Phayathai, Bangkok

 

Vlacha Siam

این مکان، بسیار مناسب دوستداران چای و دسر است. جالب است بدانید این کافه ۲ طبقه، بیش از ۴۰ نوع چای سرو می‌کند! در اینجا همچنین، دسرهای تایلندی مدرنی را خواهید یافت. یکی از موارد مورد علاقه مشتریان، کاستارد بخارپز چهار رنگ است که رنگین کمانی خامه‌ای با یک طرف نان نرم و کرکی را به علاقمندان هدیه می‌دهد. البته اگر چیز سنتی‌تری می‌خواهید، به سراغ منوی دسر تایلندی بروید. اما قبل از خوردن، حتما چند عکس جالب اینستاگرامی از این فضا و خوراکی‌هایش بگیرید!

آدرس: Ari Soi 1, Phaholyothin Rd., Bangkok

 

Hor Hidden

نام این کافه، با موقعیت مکانی آن بی ربط نیست! در واقع پیدا کردن این کافه مخفی که درب ورودی آن در کوچه‌ای کم رفت و آمد قرار دارد، کمی سخت است. این غذاخوری که به دو بخش رستوران و کافه تقسیم شده است، نوشیدنی‌ها و دسرهای بسیار متنوعی را ارائه می‌دهد، بطوری که ممکن است در انتخاب کمی با مشکل مواجه شوید. با اینحال اگر در یک روز بارانی گذرتان به این کافه افتاد، پیشنها می‌کنیم  قهوه داغ مارشمالو را حتما امتحان کنید.

 

کافه‌های صورتی بانکوک برای عصرانه‌ای دخترانه

آدرس: 40/2Hor Hidden Cafe ,Soi Ari 1, Phaholyothin Rd., Bangkok

 

Bar Storia del Caffè

اینجا یک کافه بار قدیمی با الهام از سبک اروپایی است و غذا، نوشیدنی و دسرهای لذیذ و باکیفیتی را ارائه می‌دهد. این کافه، در میان یک کوچه‌ای خلوت و کم رفت و آمد قرار گرفته و بهترین گزینه برای فرار از ازدحام شهر به شمار می‌آید.  مشتریان می‌توانند غذاهای غربی مانند ساندویچ B.E.L.T. که حاوی سبزیجات سالم، بیکن و یک تخم مرغ و سیب زمینی سرخ شده است را سفارش دهند و یا اگر به دنبال گزینه بهتر و بزرگتری هستند، ساندویچ تخم مرغ آب پز و ژامبون پارمای کبابی با مارچوبه انتخاب مناسب‌تری است.

علاوه بر این، دسرهای متنوعی نیز در این کافه سرو می‌شوند که از محبوب‌ترین آنها می‌توان به Bar Storia del Caffè Tiramisu و Strawberry Mille Feuille اشاره کرد. همچنین تزئینات غذاها و دسرها، بسیار جذاب و اشتهاآور هستند. گفتنی است این کافه، در روزهای جمعه و شنبه نیز تا ساعت ۱۲ صبح باز است. بنابراین اگر در منطقه Ari به سر می‌برید، حتی برای شام هم می‌توانید به این کافه بیایید.

آدرس: 13,Soi Ari 4 (North), Phaholyothin 7 Rd., Samsen Nai, Phayathai, Bangkok

 

Flower In Hand By P

اینجا یک کافه گل است که در میان Ari Soi 2 واقع شده و فقط ۱۵ دقیقه پیاده روی از ایستگاه Ari BTS قرار دارد. در واقع این مکان، هم یک کافه و هم یک گل فروشی را در خود جای داده و با گل تزئین شده و از هاله‌ای جذاب و آرامش بخش برخوردار است.

اگر گذرتان به اینجا افتاد، حتما کوکی‌های شیرین کافه را امتحان کنید و در کنار آن مقداری نوشابه لیموناد و اسطوخودوس  بنوشید و این  طعم تازه را تجربه نمایید. گفتنی است به دلیل محبوبیت این کافه در میان مردم محلی و گردشگران، این مکان در آخر هفته‌ها بسیار شلوغ خواهد بود. بنابراین، بهتر است در ایام میانی هفته سری به اینجا بزنید تا میز و صندلی خالی را به راحتی پیدا کنید.

 

۱۰ کافه‌ی شبانه کرابی

آدرس: 1/f,Royal Park Condo 3, Ari Soi 2, Samsennai, Phayathai, Bangkok

 

Blacksmith

و در انتهای این گردش مجازی، شما را به کافه بار Blacksmith دعوت می‌کنیم که از فضایی شیک و فانتزی برخوردار است و یکی از جدیدترین کافه‌های این محله به شمار می‌آید و تنها ۳۰۰ متر از Ari BTS فاصله دارد.

گفتنی است موکای یخی در کنار یک تکه کیک شکلاتی مغزدار همراه با بافت شکلاتی عالی، طرفداران بسیاری در این کافه دارند. بعلاوه روکش‌های میوه ای به تضاد و کنترل شیرینی بیش از حد کمک کرده و به زیبایی تزئینات خوراکی‌ها می‌افزایند.

آدرس: Ari Soi 3, Samsen Nai, Phayathai, Bangkok

۱۲ دی ۱۴۰۰

نظرات کاربران