بهترین هتل‌های باکو برای اقامتی خانوادگی

جاذبه‌های گردشگری باکو
بهترین هتل‌های باکو برای اقامتی خانوادگی

تور باکو از مقاصد محبوب در همسایگی شمال غربی ما است که در حاشیه دریای کاسپین واقع شده و با جاذبه‌های تاریخی و مدرن حس و حالی ترکیبی را ارائه می‌دهد. برای همین هم به عنوان مقصدی عاشقانه، دوستانه و خانوادگی شناخته می‌شود. برای اقامتی خانوادگی در این شهر تاریخی زیبا شما را با بهترین هتل‌های خانوادگی این شهر آشنا می‌کنیم. وقتی می‌گوییم هتل‌های خانوادگی یعنی آن‌ها با امکاناتی مثل تخت کودک، منوی غذای کودک و امکانات رفاهی اینچنینی اقامت بهتری برای شما رقم می‌زنند.

 

Baku Panorama Hotel

باکو پانوراما هتلی ۴ ستاره است که با بار، منطقه باربیکیو و چشم‌انداز دریا از مهمانان خود پذیرایی می‌کند و در فاصله ۱۱ دقیقه پیاده‌ای تا پارک آپلند باکو قرار گرفته است. از جمله امکانات این ملک می‌توان به رستوران، پذیرش ۲۴ ساعته و آشپزخانه مشترک به همراه وای فای رایگان اشاره کرد. این ملک دارای سرویس اتاق، سالن استراحت مشترک و صرافی برای مهمانان است. اتاق‌ها در داخل روشن و ساده اما مدرن هستند و امکاناتی مثل سرویس بهداشتی اختصاصی با حوله و لوازم حمام رایگان، دمپایی، سیستم تهویه هوا و تلوزیون صفحه تخت ارائه می‌دهند. صبح را در هتل با صبحانه کانتیننتال یا بوفه شروع کنید و بعد به ماجراجویی‌هایتان بپردازید. به علاوه برای اقامت خانواده‌هایی که بچه کوچک دارند هم زمین بازی کودک در نظر گرفته شده است. این منطقه برای پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری پرطرفدار است و امکان کرایه ماشین در این اقامتگاه وجود دارد. هتل پانورامای باکو خدمات اتو و همچنین امکانات تجاری مانند فکس و فتوکپی ارائه می دهد و از نقاط محبوب نزدیک هتل می‌توان به موزه فرش آذربایجان، میدان پرچم و برج‌های شعله اشاره کرد.

آدرس: 12 Qurban Abbasov, Sabayil , AZ1003 Baku, Azerbaijan

 

Madinah Hotel Baku

این هتل ۴ ستاره که در فاصله ۱۵ دقیقه‌ای از ساحل و ۱ کیلوتری پارک آپلند واقع شده اقامتگاه‌هایی با رستوران، پارکینگ خصوصی رایگان، سالن استراحت مشترک و باغ ارائه می‌کند. واحدهای هتل مجهز به تهویه مطبوع، قسمت نشیمن، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، آشپزخانه، ناهار خوری و حمام اختصاصی با سشوار، و دوش هستند و همه واحدها میز و کتری برای مهمانان فراهم می‌کنند. همچنین از جمله امکانات این ملک می‌توان به سرویس اتاق و دستگاه خودپرداز و وای فای رایگان در سراسر ملک اشاره کرد. این اقامتگاه میز پذیرش ۲۴ ساعته، آشپزخانه مشترک و صرافی را برای مهمانان فراهم می‌کند. هر روز صبح در هتل مدینه باکو گزینه‌های صبحانه قاره‌ای و بوفه در دسترس است و می‌توانید هر زمان که خواستید روی تراس هتل به استراحت بپردازید. همچنین کرایه دوچرخه و کرایه ماشین در هتل مدینه باکو موجود است و این منطقه برای پیاده روی و دوچرخه سواری نیز بسیار محبوب است. همچنین امکانات تجاری مانند فکس و فتوکپی نیز در این هتل ارائه می‌شود. از نقاط دیدنی نزدیک هتل مدینه باکو می توان به موزه فرش آذربایجان، میدان پرچم و برج‌های شعله‌ی باکو اشاره کرد.

 

معرفی تورهای طبیعت گردی در باکو

آدرس: Qurban Abbasov 12 Str., Sabayil , AZ1003 Baku, Azerbaijan

 

Boutique Hotel Baku

این بوتیک هتل جذاب با دکوراسیونی خاص و دوست داشتنی با بار، تراس و چشم‌انداز شهر در ۱۱ دقیقه پیاده‌روی تا میدان فواره باکو واقع شده و از جمله امکانات این ملک می‌توان به رستوران، پذیرش ۲۴ ساعته و سرویس اتاق به همراه وای فای رایگان در سراسر ملک اشاره کرد. این هتل همچنین دارای اتاق‌های خانوادگی است. اتاق‌های هتل با حمام اختصاصی مجهز به دوش و حوله، تلویزیون صفحه‌تخت و تهویه‌ی مطبوع دارند و اتاق‌های خاصی دارای قسمت نشیمن هم هستند. شما می‌توانید برای شروع صبح در هتل از خوردن صبحانه انگلیسی ایرلندی لذت ببرید و بعد به کاوش شهر بروید. این هتل نه فقط بین خانواده‌ها بلکه بین زوج‌ها هم محبوب است. همچنین میدان آزادی ۱۷ دقیقه پیاده و برج میدن ۱.۵ کیلومتر از این هتل فاصله دارند.

آدرس: Alovsat Guliyev 136, Nasimi, AZ1000 Baku, Azerbaijan

 

Baku Exotica Hotel

این هتل جذاب در فاصله ۱۸ دقیقه‌ای تا ساحل و ۱۲ دقیقه‌ای پای پیاده تا پارک آپلند، یکی از اقامتگاه‌های مناسبی است که با رستوران، پارکینگ خصوصی رایگان، بار و سالن مشترک از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. از جمله امکانات این ملک می‌توان به سرویس اتاق و دستگاه خودپرداز و وای فای رایگان در سراسر ملک اشاره کرد. این هتل همچنین دارای پذیرش ۲۴ ساعته، آشپزخانه مشترک و صرافی برای مهمانان هم هست. در هر اتاق این هتل تهویه مطبوع، قسمت نشیمن، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، گاوصندوق و حمام اختصاصی با حوله و دمپایی وجود دارد و همه این اتاق‌ها دارای چای خوری برقی هستند، در حالی که برخی از اتاق‌ها بالکن دارند و برخی دیگر نیز منظره دریا را برای مهمانان فراهم می‌کنند. در حالی که صبح با خوردن صبحانه قاره‌ای شروع می‌کنید می‌توانید بچه‌ها را برای ازی به زمین بازی کودک بفرستید به علاوه این منطقه برای پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری پرطرفدار است و کرایه ماشین در هتل در دسترس است. در هتل اگزوتیکا باکو یک مرکز تجاری و ماشین‌های خودکار با نوشیدنی و تنقلات وجود دارد و نقاط دیدنی محبوب نزدیک این اقامتگاه عبارتند از: میدان پرچم، موزه فرش آذربایجان و برج‌های شعله.

 

معرفی گران‌ترین هتل‌های باکو

آدرس: Qurban Abbasov 24 Str. Sabayil, Sabayil , AZ1003 Baku, Azerbaijan

 

ALBA HOTEL & SPA

این هتل که در فاصله ۱۵ دقیقه‌ای پیاده تا مرکز خرید گنجلیک واقع شده، دارای امکاناتی با رستوران، پارکینگ خصوصی رایگان، بار و تراس است. از جمله امکانات این ملک می‌توان به سرویس اتاق و سرویس دربان و وای فای رایگان در سراسر ملک اشاره کرد. این ملک میز پذیرش ۲۴ ساعته، آشپزخانه مشترک و صرافی را برای مهمانان فراهم می‌کند. همه اتاق‌های این هتل دارای تهویه‌ی مطبوع، تلویزیون صفحه‌تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، چای‌خوری برقی، حوله و کمد هستند و گاوصندوق هم برای اشیا قیمتی شما ارائه می‌دهند. به علاوه هر روز صبح هتل بوفه یا صبحانه کامل انگلیسی/ایرلندی ارائه می‌دهد. اما نکته جذاب‌تر این که شما در این هتل ۵ ستاره به استخر سرپوشیده هم دسترسی خواهید داشت.

آدرس: 3 Əhməd Rəcəbli, AZ1075 Baku, Azerbaijan

 

Sapphire Bayil

این هتل جذاب با دکوراسیون داخلی دلنشین و منحصر به فردش در فاصله ۱۴ دقیقه پیاده تا میدان پرچم واقع شده و دارای بار و چشم‌انداز شهر است. از جمله امکانات این ملک می توان به رستوران، پذیرش ۲۴ ساعته و سرویس اتاق به همراه وای فای رایگان در سراسر ملک اشاره کرد. به علاوه این هتل اتاق‌های خانوادگی هم ارائه می‌دهد. این هتل اتاق‌های مجهز به تهویه مطبوع، میز، چای‌خوری برقی، یخچال، مینی‌بار، صندوق امانات، تلویزیون صفحه تخت، بالکن و حمام اختصاصی با دمپایی و حوله را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد و هر روز صبح صبحانه قاره‌ای یا بوفه سرو می‌کند.

 

آدرس: Q. Abbasov 33, Sabayil , AZ1000 Baku, Azerbaijan

 

Royal Palace Hotel Baku

هتل رویال پالاس باکو که در منطقه یاسامال باکو واقع شده ۱۰ دقیقه پیاده تا میدان فواره، ۱.۵ کیلومتر تا کاخ شیروانشاهان و ۱.۷ کیلومتر تا برج‌های شعله فاصله دارد. این ملک با داشتن اتاق‌های خانوادگی، تراس را نیز برای مهمانان فراهم می‌کند. هتل دارای پذیرش ۲۴ ساعته، حمل و نقل فرودگاهی، میز تور و وای فای رایگان در سراسر ملک بوده و اتاق‌هایی با تهویه مطبوع و میز، چای خوری برقی، یخچال، مینی بار، صندوق امانات، تلویزیون صفحه تخت و حمام اختصاصی با حوله و دمپایی از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. هر اتاق این هتل دارای دستگاه قهوه ساز است، در حالی که برخی از اتاق‌ها بالکن هم ارائه می‌دهند و برخی دیگر نیز منظره شهر دارند. در هتل رویال پالاس باکو تمامی اتاق‌ها شامل ملحفه و حوله می‌شوند. صبح را با صبحانه قاره ای یا بوفه شروع کنید و بعد به برج مایدن و پارک آپلند در فاصله ۲ کیلومتری هتل بروید.

 

معرفی بهترین هتل‌های ۳ ستاره باکو

آدرس: Islam Safarli Street 21, Yasamal , AZ1005 Baku, Azerbaijan

 

Happy Inn Hotel

هتل جذاب Happy Inn در ۱۴ دقیقه پیاده تا میدان آزادی و ۱.۵ کیلومتری تا مرکز فرهنگی حیدر علی اف واقع شده است. از جمله امکانات این ملک می‌توان به رستوران، پذیرش ۲۴ ساعته و سرویس اتاق به همراه وای فای رایگان در سراسر ملک اشاره کرد. همچنین این هتل دارای یک سالن مشترک و یک سرویس دربان برای مهمانان است. هر اتاق هتل مجهز به یک میز است حمام اختصاصی مجهز به دمپایی و تلویزیون صفحه‌تخت و تهویه‌ی مطبوع نیز ارائه شده و برخی اتاق‌ها دارای قسمت نشیمن هستند. به علاوه تمامی اتاق‌های هتل مجهز به ملحفه و حوله هستند. هر روز صبح صبحانه قاره ای در هتل سرو می‌شود و در صورت درخواست خدمات اتو و همچنین امکانات تجاری مانند فکس و فتوکپی نیز در دسترس شما قرار می‌گیرد که هزینه کمی باید برای آن‌ها بپردازید. از جاذبه‌های اطراف هتل مرکز خرید گنجلیک در ۱.۷ کیلومتری و میدان فواره در ۲ کیلومتری هتل واقع شده‌اند.

آدرس: Həsən Salmani Kuce 11, AZ1010 Baku, Azerbaijan

 

Sunday Hotel Baku

هتل ساندی باکو با بار، سالن استراحت مشترک و چشم‌انداز شهر فاصله ۵ دقیقه پیاده‌روی تا برج مایدن واقع شده و از جمله امکانات این ملک می‌توان به رستوران، پذیرش ۲۴ ساعته و سرویس اتاق به همراه وای فای رایگان در سراسر ملک اشاره کرد. این هتل دارای دستگاه فکس و دستگاه فتوکپی و دستگاه خودپرداز است که میهمانان می‌توانند از آن استفاده کنند. اتاق‌های اینجا با تهویه مطبوع، کمد، چای خوری برقی، مینی بار، صندوق امانات، تلویزیون صفحه تخت و حمام اختصاصی با دوش در اختیار مهمانان قرار داده شده و هر روز صبح با صبحانه قاره ای یا بوفه از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. اجاره تجهیزات اسکی و کرایه ماشین در اقامتگاه موجود است و این منطقه برای پیاده روی و اسکی نیز به شدت شناخته شده است. از نقاط دیدنی نزدیک هتل ساندی باکو می‌توان به کاخ شیروانشاهان، میدان فواره و پارک آپلند اشاره کرد.

 

اقامت در بهترین محله‌های باکو

آدرس: Ilyas Efendiyev 75, Sabayil , AZ1001 Baku, Azerbaijan

۱۳ تیر ۱۴۰۱

نظرات کاربران