۱۰ مقصد عالی در دنیا برای رها شدن از استرس

اطلاعات مفید
۱۰ مقصد عالی در دنیا برای رها شدن از استرس

تعطیل بهترین زمان ممکن برای دور شدن از استرس و شلوغی‌های حاکم بر زندگی است. مخصوصا در دورانی که زندگی سرعتی بیش از اندازه به خود گرفته و دیگر مجالی برای رسیدن به خودمان نخواهیم داشت. در این میان، شما می‌توانید با انتخاب یک مقصد مناسب، سفری آرامش بخش را در تعطیلات خود تجربه کنید و آرامش را حداقل برای مدتی کوتاه به زندگی خود برگردانید.

به همین دلیل ما نوشته‌ای را برایتان آماده کرده‌ایم و در آن ۱۰ مقصد عالی و آرامش بخش در دنیا را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

Abano Grand Hotel، آبانو ترمه، ایتالیا

آبانو ترمه از قدیمی‌ترین مقاصد گردشگری مخصوص اسپا بوده که مردم بسیاری از نقاط دنیا از دیرباز با آن آشنا هستند. چیزی که بر سر این هتل نوشته شده باعث می‌شود دلیل ما برای گذاشتن آن در صدر لیست را متوجه شوید: "خوش آمدید. لطفا از ایجاد صداهای ناراحت کننده پرهیز کنید." گراند هتل آبانو هم از طرفی قلب این مقصد عالی به حساب می‌آید که امکاناتی عالی، باغی زیبا و همچنین محیطی آرامش بخش و دلنشین را برای شما فراهم کرده است تا تعطیلاتی ایده‌آل را از سر بگذرانید. در سفر با تور اروپا، برای داشتن لحظاتی آرامش‌بخش اقامت در این هتل را برای خود برنامه‌ریزی کنید.

 

برترین هتل‌های جذاب قایقی در سراسر دنیا

Punta Placer Bungalows، مکزیک

این محل باعث می‌شود هر چه که در ذهن داشتید را کنار بگذارید و روزهایی فوق‌العاده آرامش بخش را در این گوشه از دنیا تجربه کنید. در این محل که ویلاهایش به شکلی سنتی اما با امکاناتی عالی درست شده، شما در نزدیکی دهکده‌ای در مکزیک خواهید بود و خبری از تلوزیون یا آنتن موبایل نیست و شما به جای این که روی موج اینترنت بچرخید، می‌توانید در کلاس‌های موج سواری شرکت کنید یا در سواحل قدم زده و نمای غروب آفتاب خیره شوید.

Puri Asri Villa Hotel & Spa، بالی، اندونزی

اگر چه تور بالی به نظر شلوغ می‌رسد و جزیره مملو از گردشگرانی می‌شود که می‌خواهند از این مکان بازدید کنند، با این حال هنوز نقاط خاصی در آن پیدا می‌شود تا بتوانید به یوگا پرداخته و در آرامش از نمای زیبای دریا لذت ببرید. مجموعه‌ی پوری آساری (Puri Asri) که در اوبود بالی واقع شده، به دور از شلوغی‌های این شهر است و شما می‌توانید در محیط بسیار آرام آن از خدمات اسپا و همچنین خوردن غذا در رستوران‌هایی که غذایی سالم برایتان سرو می‌کنند، لذت ببرید.

آرو ها (Aro Hā)، نیوزلند

معنای نام این هتل در زبان محلی چیزی نزدیک به "در بارگاه ایزد نفس" می‌شود. آرو ها تنها یک مکان برای اقامت نیست، بلکه جایی خاص بوده که در آن برنامه‌های متنوعی از جمله تمرینات یوگا، گشت‌های کوهپیمایی و ... برگزار می‌شود و شما می‌توانید از غذاهای کاملا گیاهی و سالم در آن میل کنید. وقتی در آرو ها هستید، می‌توانید از نمای زیبا دریا و کوهستان در استخرهایی که جلوی هر کدام از ویلاها هستند لذت برده و یک تجربه‌ی عالی از بودن در نیوزلند را با خود به خانه بازگردانید.

 

بزرگ‌ترین هتل‌های دنیا را بشناسید

Ananda in the Himalayas، اوترانچال، هند

این مکان نه تنها یکی از هتل‌های آرامش بخش و دور از استرس، بلکه یکی از مجلل‌ترین هتل‌ها در تمام هند به حساب می‌آید که در زمینی به مساحت حدودا 40 هکتار اسخته شده است و یک رود از داخل آن گذشته و معبد بودایی قدیمی را در خود میزبانی می‌کند. جدا از اتاق‌ها و ویلاهای زیبایی که Ananda in the Himalayas برای شما تدارک دیده، مجموعه‌ای از جاذبه‌های مختلف در خود هتل واقع شده و یک اسپای بسیار بزرگ نیز دارد که تمرینات یوگا نیز هر روز صبح در اطرافش انجام می‌شود. در سفر با تور هند یکی از رویایی‌ترین مکان‌ها برای اقامت، جای جز این هتل نیست.

Velaa Private Island، مالدیو

برای کسب آرامش، چه جایی بهتر از یک جزیره‌ی خصوصی و هتلی خاص و مجلل در مالدیو که بتوانید چند روزی را در آن بدن هیچ گونه حواس پرتی سر کنید. یکی از چهار اسپای بسیار معروف My Blend  در این مجموعه واقع شده که می‌‌توانید از آن‌ها استفاده کرده و همچنین در آب‌های کریستالی اطراف جزیره شنا کرده و حتی برای بازدید از طبیعت زیر آب، در اطراف جزیره به غواصی نیز مشغول شوید.

 

اقامت در ۶ هتل لوکس دنیا که قبلا زندان بوده‌اند!

آماتیرا (AmaTierra)، سن پابلو، کاستاریکا

این اقامتگاه طبیعت گردی که مجموعه‌ای معروف برای طرفداران یوگا در کاستاریکا است، در کوهستانی زیبا و به وسعت حدود 3 هکتار ساخته شده است. اقامتگاه شکیل و زیبا است و به شکل سنتی درست شده و بعضی‌هایش دارای استخر اختصاصی نیز هستند. هر روز صبح برنامه‌ی تمرین یوگا به صورت جمعی در این محل برگزار شده و شما می‌توانید برای دیدن بخش‌های مختلف کوهستان از جمله آبشار، به اطراف رفته و به پیاده‌روی مشغول شوید و در این طبیعت سبز و زیبا، آرامش کسب نمایید.

چیوا سوم (Chiva-Som)، هوا هین، تایلند

در تور تایلند هم جاهایی هست که شما می‌توانید به عنوان مقصد خود انتخاب کرده و روزهایی آرامش بخش و به دور از استرس را درآن‌ها تجربه کنید. این محل جایی بوده که پادشاهان تایلند برای تعطیلات تابستانه‌ی خود انتخاب می‌کردند و حالا اقامتگاهی بسیار زیبا و چشم نواز است که آبگیرهای مصنوعی، ویلاهای فق‌العاده و امکاناتی عالی در فضایی آرامش بخش  را دارد و در هر بخشی از آن شما می‌توانید رو برگدانده و نمایی زیبا از دریا را ببینید. چیوا سوم دقیقا جایی است که شما زیبایی، راحتی و آرامش را یکجا همراه دارید.

Jade Mountain Resort، سنت لوسیا

اگر به دنبال یک فضای ایده‌آل و لوکس و در عین حال آرامش بخش هستید، یکی از گران‌ترین و ایده‌آل‌ترین انتخاب‌ها برای شما Jade Mountain Resort است. این ریزورت کوهستانی تنها بزرگسالان را پذیرش می‌کند و هیچ کودکی در فضای هتل نخواهد بود که آرامش شما را به هم بزند. همچنین می‌توانید از اتاق‌های این هتل نمای زیبایی از دریا را مشاهده کرده و در استخرهای بدون لبه‌ی آن، در فضایی بسیار عالی به آبتنی مشغول شوید.

 

بلندترین هتل‎های جهان در کدام کشورها هستند؟

خلیج هرمیتاژ (Hermitage Bay) سنت ماری، آنتیگوا

آخرین پیشنهاد ما به شما ریزورت 5 ستاره‌ی خلیج هرمیتاژ است که از 25 کابین بزرگ و زیبا درون یک باغ 6 هکتاری درست شده و چسبیده به یک ساحل اختصاصی است و جدا از آرامش فوق‌العاده‌ای که دارد، هر عکسی که در آن بگیرید همچون یک کارت پستال زیباست. مجموعه‌ی اسپای این ریزورت، خود یک باغ مجزا داشته و کلاس‌های یوگا، موج سواری و ... نیز به صورت منزم در این مکان برپا می‌شود.

۱۱ شهریور ۱۳۹۹

نظرات کاربران