۱۰ دلیل قانع‌کننده که شما را راهی سفر به باکو می‌کند

جاذبه‌های گردشگری باکو
۱۰ دلیل قانع‌کننده که شما را راهی سفر به باکو می‌کند

باکو یکی از زیباترین و در عین حال ساده‌ترین و بی‌ریاترین شهرهای جهان است که می‌توانید به آن سفر کنید و شبانه‌روز خوشی را پشت سر بگذارید. شهری مهمان‌نواز با آب و هوای چهار فصل. در تعطیلات پیش رویتان اگر به دنبال یک شهر عالی برای گشت و گذار هستید همراه ما باشید تا با ۱۰ دلیل قانع کننده شما را راهی یک سفر پر خاطره با تور باکو کنیم.

 


۱- باکو شهری مدرن و تاریخی


باکو یکی از شهرهای پست مدرن و جذاب دنیاست. چرا که سنت و مدرنیته را در خود حفظ کرده است و میان این دو یک خط ارتباطی پرکشش به وجود آورده است. شهری پر از بناها و جاذبه‌های گردشگری تاریخی که در کنار این بافت‌های تاریخی، بناها و بافت‌های مدرن به وجود آورده است. با قدم زدن در خیابان‌های این شهر می‌توانید این ارتباط را به چشم ببینید که چگونه بناها و جاذبه‌های تاریخی در کنار بناهای مدرن قرار گرفته‌اند و یک هارمونی به وجود آورده‌اند.

 

گشت و گذار یک روزه در باکو؛ شهر جاذبه‌های تاریخی و تفریح‌های مدرن

 

 

باکو

 


۲- باکو شهری تمیز


ترک‌ها یکی از تمیزترین مردمان جهان هستند و باکو یکی از تمیزترین پایتخت‌های جهان. شهری که بوی بد از کوچه پس کوچه‌های آن نمی‌آید و به هیچ عنوان در خیابان‌های آن آشغال نمی‌بینید. همه چیز در این شهر مرتب و تمیز است تا چهره‌ی زیبای شهر همیشه برای شهروندان و گردشگرانش عیان باشد.

 

 

باکو

 


۳- باکو شهر قدم زدن و گشت و گذار


باکو یکی از شهرهای پر رویداد است که شما را به گشت و گذار درون شهری و کشف وامی‌دارد. شهری که به بلوارش می‌نازد. بلواری که دور و اطراف آن را کافه‌ها و رستوران‌ها پوشانده‌اند تا مکانی برای دورهمی‌ها و با هم بودن‌ها باشد. بلواری که شب‌ها زیر نور چراغ‌ها جلوه‌ای دیگر به خود می‌گیرد. جلوه‌ای از سرما و خنگی که با نورهای زرد چراغ‌ها تلاش دارد گرما را به شهر منتقل کند.

 

 

باکو

 


۴- باکو یکی از امن‌ترین شهرهای آسیاست


باکو نه تنها یکی از امن‌ترین کشورهای آسیا که یکی از امن‌ترین کشورهای جهان است. شهری که حوادث تروریستی در آن جایی ندارد و دزدی و کیف قاپی به حداقل میزان خود رسیده است. شهری که در آن پلیس جایگاه ویژه و مطمئنی دارد و کمتر اتفاقاتی ناامن‌کننده در آن رخ می‌دهد.

 

معرفی زیباترین بناهای باکو با معماری‌های خاص

 

 

باکو

 


۵- باکو شهری بدون بزهکاران اجتماعی


چه چیزی لذت‌بخش تر از آن است که در شهری قدم بزنید و خیالتان راحت باشد که تصاویر ناراحت‌کننده در آن نمی‌بینید. در این شهر خیلی به ندرت می‌توانید شاهد گدایی کردن فردی باشید و یا افرادی را ببینید که در خیابان مست کرده‌اند و ناامنی ایجاد می‌کنند. این شهر، شهر پاکی است از آلودگی‌ها و تصاویر ناگوار. بنابراین یکی از یهترین شهرهای جهان برای مسافرات به حساب می‌آید.

 

 

 


۶- باکو شهر سفرهای خانوادگی است


هر ساعت از شبانه‌روز در این شهر باشید می‌توانید شاهد گشت و گذار شهروندان و خانواده‌ها در این شهر باشید. چرا که شهر امن و آرامی به حساب می‌آید و تمامی امکانات لازم برای سفرهای خانوادگی را در خود دارد. شهری که هتل‌ها و پارک‌ها و رستوران‌هایش همگی مناسب حضور خانواده‌هاست.

 

 

باکو

 


۷- باکو شهری ارزان برای مسافرت


کشور آذربایجان یکی از کشورهای ارزان جهان برای سفر کردن به حساب می‌آید. کشوری با امکانات عالی و کم‌هزینه. هتل‌ها، رستوران‌ها، کافه‌ها و اماکن دیدنی این شهر همگی برای بازدید بسیار ارزان هستند و از این رو باکو پایتخت این کشور یکی از ارزان‌ترین شهرهای آسیایی برای گشت و گذار به حساب می‌آید.

 

بهترین هتل‌های باکو برای اقامتی راحت و لذت‌بخش

 

 

باکو

 


۸- باکو یکی از شهرهای توسعه یافته در حمل و نقل عمومی است


یکی از موارد مهم در جذب گردشگر، توسعه‌ی وسایل حمل و نقل عمومی است که باکو در این زمینه رشد قابل توجهی داشته است. شهری که با قیمت‌های ارزان می‌توانید در جای‌جای آن جابه‌جا شوید و به دیدن زیبایی‌هایش بروید.

 

 

باکو

 


۹- باکو شهری امن برای خانم‌ها


باکو یکی از شهرهای ویژه‌ی جهان به حساب می‌آید که در آن فرهنگ مردسالارانه رنگ و رخ باخته است و آقایان احترام زیادی برای خانم‌ها قائل هستند. شهری که اگر دیدید در اتوبوس آقایان جایشان را به خانم‌ها می‌دهند هرگز نباید تعجب کنید.

 

 

باکو

 


۱۰- باکو شهر برج‌های شعله است


برج‌های شعله سه برج در این شهر هستند که تقریبا از تمامی نقاط شهر قابل روئیت هستند. برج‌هایی که نماد این شهر به حساب می‌آید و بلندترین آنها ۱۸۲ متر ارتفاع دارد. برج‌هایی که به سبب زیبایی گردشگران زیادی را به خودشان می‌کشانند.

۰۹ دی ۱۳۹۷

نظرات کاربران