معرفی ۱۰ جاذبه‌ی گردشگری دا نانگ در ویتنام

جاذبه‌های گردشگری ویتنام
معرفی ۱۰ جاذبه‌ی گردشگری دا نانگ در ویتنام

دا نانگ یکی از مقاصد گردشگری بسیار محبوب در ویتنام محسوب می‌شود که با سواحل زیبا و جاذبه‌های تاریخی و طبیعی، سالانه توریست‌های زیادی را به خود می‌بیند. جاذبه‌های گردشگری در این شهر ترکیبی از معابد قدیمی، سواحل زیبا با آب شفاف و زیبا، پارک‌های ملی و ابنیه‌ای است که در زمان فرانسوی‌ها در این مکان ساخته شده. در واقع فعالیت‌هایی که می‌توانید در تور ویتنام به مقصد دا نانگ انجام دهید، متنوع و جذاب خواهد بود، پس بیایید در کنار هم نگاهی به مهم‌ترین‌هایشان بندازیم.

 

  1. ساحل مای خه (My Khe)

ساحل مای خه با طول بیش از ۳۰ کیلومتر، یکی از بهترین سواحلی است که در دانانگ می‌توانید به آن‌جا مراجعه کنید. طول ساحل باعث شده، در شلوغ‌ترین روزها نیز جایی خلوت بر روی شن‌های روشنش پیدا کرده و در آب زلال آن به شنا، ماهیگیری، غواصی و انواع فعالیت‌های آبی بپردازید. همچنین اطراف این ساحل نیز امکانات رفاهی، انواع رستوران‌ها و فروشگاه‌ها واقع شده و از هر نظر ساحلی عالی برای گردشگران به حساب می‌آید. در کنار این ساحل بد نیست اشار‌ه‌ای هم داشته باشیم به Non Nuoc‌ که از دیگر سواحل عالی دا نانگ است.

 

نکاتی که بهتر است قبل از سفر به ویتنام بدانید

My Khe

  1. کوه‌های مرمری و کوه میمون

این دو منطقه‌ی طبیعی زیبا، هر دو از جاهایی به حساب می‌آیند که در سفر به دا نانگ، حتما باید از آن‌ها دیدن کنید. در کوه‌های مرمری قله‌هایی هستند که هر کدام با یک عنصر طبیعی اسم گذاری شده و مناظری درخشان را برایتان به همراه خواهند داشت. در مورد کوه میمون یا "سون ترا" نیز شما در ارتفاع ۶۹۳ متری از سطح دریا و به وسیله‌ی مسیری ساده که حتی با موتور هم می‌توان آن را طی کرد، نمایی بی‌نظیر از شهر و دریا را تماشا خواهید کرد.

کوه‌های مرمری

  1. پل طلایی

این پل طلایی بی‌نظیر ویتنام که تندیس دست‌هایی که گویی آن‌ها پل را در هوا نگه داشته‌اند، باید در لیست جاهایی باشد که حتما از آن‌های دیدن خواهید کرد. پلی زیبا و استثنایی که هم از آن‌جا منظره‌ای زیبا خواهید دید و هم عکس‌هایی خاص با خود به خانه می‌برید.

 

۱۳ اپلیکیشن کاربردی که در سفر به ویتنام به کارتان می‌آید

پل طلایی

  1. پارک آسیا

اگر قصد تفریح در دا نانگ را دارید، غیر از سواحل این مقصد گردشگری محبوب در سفر با تور ویتنام، پارک آسیا دومین گزینه‌ی عالی شما خواهد بود. این پارک بسیار بزرگ و جذاب، در کنار انواع سواری‌ها و بازی‌های عالی‌اش، دکور خاص و متفاوتی دارد که با الهام از بناهای تاریخی ویتنام ساخته شده‌اند. بازی‌های این مکان متنوع و عالی بوده، در فضایی سبز قرار گرفته‌اند و برای سوار شدن به بعضی‌هایشان، واقعا باید دل و جرعت داشته باشید.

پارک آسیا

  1. موزه سه بعدی Art in paradise

 این موزه سه بعدی جایی عالی و مفرح برای گرفتن عکس‌های جالب است که به وسیله‌ی خطای دید، حس و حال بودن در فضایی فانتزی و سه بعدی را القا می‌کند. دکورهای متعدد و متنوعی در این مکان وجود داشته که شما با قیمت بسیار پایین (کم‌تر از ۸ دلار) می‌توانید از آن‌جا بازدید کنید.

 

معرفی برترین سواحل ویتنام

Art in paradise

  1. پل اژدها

دیگر پل معروف و زیبا در دا نانگ، پل اژدها است که بعید می‌دانیم، پیدایش نکنید. چون عملا تندیس یک اژدها را روی خود می‌بیند که در طول پل کشیده شده و شب‌ها با نورپردازی جذابی که رویش اجرا شده، جلوه‌ای فوق‌العاده پیدا می‌کند.

پل اژدها

  1. معبد پاپ لام (Phap Lam)

در میان معابد متعددی که می‌توانید در دا نانگ از آن‌ها دیدن کنید، پیشنهاد اول ما به شما بازدید از این مکان است که در آن تندیس‌های متعددی از بودا وجود داشته و خود بنا نیز زیبایی منحصر به فردی دارد. این معبد از هر لحاظ ارزش دیدن داشته و با توجه به این که در فضای طبیعی زیبایی نیز قرار دارد، رفتن به آن‌جا از واجبات سفر به دانانگ است.

 

۷ غذا برای کودکان در سفر به ویتنام

Phap Lam

  1. موزه Cham

همانقدر که تفریح خوش‌گذرانی در سواحل ویتنام لذت بخش است، بازدید از مراکز تاریخی و فرهنگی آن نیز می‌تواند جذاب باشد و چه جایی بهتر از مهم‌ترین موزه‌ی شهر برای بازدید از سیر تاریخی مردم این سرزمین. بیش از ۳۰۰ تندیس و مجسمه سنگی از قرن ۷ تا ۱۵  میلادی، چیزهای مختلف از دوران حکومت فرانسوی‌ها در این مکان و آثار تاریخی متنوع در Cham  به نمایش گذاشته شده که آن را به یکی از برترین موزه‌های ویتنام بدل کرده است.

موزه Cham

  1. تله کابین با نا

برگردیم سر خوش گذرانی و گردش و این بار پیشنهاد ما ارتفاعات "با نا" و سروار شدن بر روی تله‌کابین‌های بلند و جذاب این مکان است که از آن بالا می‌توانید مناظر فوق‌‌العاده‌ای را نیز تماشا کنید. اگر چه مسیر طولانی و ارتفاع بالاست، اما آنقدر منظره‌ی پیش روی شما زیباست که بعید است به هیچ وجه ترسی در دل شما ایجاد شود.

 

بازدید از اینستاگرامی‌ترین نقاط هانوی

تله کابین با نا

  1. بازارهای شبانه دا نانگ

و در آخر فراموش نکنید که حتما سری به بازارهای شبانه شلوغ دا نانگ زده، اجناس ارزان و سوغات بخرید و البته از غذاهای سالم و خوشمزه ویتنامی نیز، چند نمونه‌ای بچشید.

بازارهای شبانه دا نانگ

۱۹ مرداد ۱۴۰۰

نظرات کاربران