تجربه‌ی ۶ تفریح عجیب و خاص در بالی

جاذبه‌های گردشگری بالی
تجربه‌ی ۶ تفریح عجیب و خاص در بالی

بالی یکی از زیباترین و جذاب‌ترین جزیره‌های جهان به حساب می‌آید که برای بازیافتن آرامش گم‌کرده در زندگی روزمره باید به آن پناه برد و خوش گذراند. جزیره‌ای امن در پناه درختان بامبو. جزیره‌ای پر سکوت در پناه دریایی آرام و زلال. جزیره‌ای که یکی از رمانتیک‌ترین نقاط دنیا برای سفرهای عاشقانه به حساب می‌آید. جزیره‌ای که انواع تفریحات هیجان‌انگیز را در کنار تفریحات آرامش‌بخش می‌توانید در آن انجام بدهید. در سفرتان با تور بالی اگر به دنبال تجربه‌های خاص هستید همراه ما باشید تا ۶ تفریح منحصر به فرد و عجیب این شهر را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.


۱- شنا با کوسه‌ها

پرورشگاه کوسه‌های بالی جایی است که کوسه‌ها از خطر صید شدن و آسیب دیدن در آن در امان هستند و شما با مراجعه به این مکان می‌توانید شنا با کوسه‌ها و بچه‌ کوسه‌ها را تجربه کنید. اگر به کشورهای جنوب شرق آسیا سفر کرده باشید احتمالا شنا با دلفین‌ها و لاکپشت‌ها را تجربه کرده‌اید و حالا سفر به بالی فرصتی را برای شما فراهم می‌آورد که با ترس بزنید به دل آب و رفته‌رفته با آرامش شنا کنید و یک تفریح عالی که قادر است آدرنالین خونتان را بالا ببرد را تجربه کنید. اگر اهل ماجراجویی هستید در سفر به بالی به شما توصیه می‌کنیم این تفریح را تجربه کنید.

 

بهترین رستوران‌ها و کافه‌های استخردار بالی ؛ غذا بخورید و تفریح کنید

بالی


۲- یک صبح را در پارک آبی واتربوم به شب برسانید

واتربوم یکی از ۱۰ پارک آبی مطرح جهان است که اساسا اولویت خیلی‌ها برای بازدید از بالی رفتن به این پارک است. پارکی که برترین پارک آبی آسیا شناخته می‌شود و احتمالا اگر پا به آن بگذارید دیگر دل بیرون رفتن ندارید. چرا که به اندازه‌ای باور نکردنی در این پارک به شما خوش خواهد گذشت. بنابراین در سفر به شما توصیه می‌کنیم به پارک آبی واتربوم بالی تشریف ببرید و تا جاییکه جا دارد در آن بمانید و تفریح کنید.

 

 پارک آبی واتربوم


۳- در مخفیگاه ویلایی لاکسمانا در طبیعت پنهان شوید

اگر از شلوغی‌ها به ستوه آمده‌اید و می‌خواهید در طبیعت پنهان شوید به لاکسمانا بروید. جاییکه حال و هوایتان را عوض می‌کند و انرژی مثبت را به خونتان بازمی‌گرداند. جاییکه یک اقامتگاه فوق‌العاده دنج به حساب می‌آید و یکی از محیط‌هایی که در آن می‌توانید تفریحات عاشقانه انجام دهید. بنابراین اگر در یک سفر رمانتیک به بالی رفته‌اید، بدون شک باید از این مخفیگاه دیدن کنید. اینکه می‌گوییم مخفیگاه و طبیعت البته بدین معنا نیست که شما با رفتن به آن در یک محیط دور افتاده باشید. چرا که در نزدیکی این مخفیگاه که تنها ۱۵ دقیقه با ماشین تا آن راه است به جایی پر از کافه و رستوران و فروشگاه می‌رسید.

 

۱۰ رستوران معروف بالی برای خوردن بهترین غذاهای دریایی

 مخفیگاه ویلایی لاکسمانا


۴- در یک فضای رویایی و جادویی غذا نوش جان کنید

در سفرتان به بالی و بازدیدتان از سمینیاک به شما توصیه می‌کنیم به رستوران Gardin Bistro & Patisserie بروید تا در یک فضای رویایی و جادویی که به انیمیشن‌ها شبیه است غذا نوش جان کنید. رستورانی که غذاهای متنوعی از کشورهای فرانسه، ایتالیا، بریتانیا و آسیا دارد. رستورانی که مبلمانی روستایی و دکورهایی فوق‌العاده دارد. دکورهایی متشکل از شیشه‌هایی رنگی و باغی مجلل و باشکوه. رستورانی که با مراجعه به آن جدای از آنکه می‌توانید غذاهایی درجه یک نوش جان کنید، می‌توانید عکس‌های شگفت‌انگیز نیز از خودتان بیندازید. رستورانی که یکی از رمانتیک‌ترین رستوران‌های بالی به حساب می‌آید. بنابراین اگر برای یک سفر عاشقانه به بالی رفته‌اید حتما به این رستوران نیز سری بزنید.

 

معرفی رستوران‌های حلال در بالی

 بالی


۵- بازی مپانتیگان را انجام بدهید

مپانتیگان یک بازی محلی است که برای انجام آن تمام وجودتان به گِل آغشته می‌شود. یک بازی بومی و محلی که در شالیزارهای برنج انجام می‌شود و طی آن باید قورباغه یا مارماهی از زمین صید کنید. یک بازی مفرح و خاص که جوانان و نوجوانان روستایی زیاد آن را انجام می‌دهند. بازی‌ای که طی آن کودک درون‌تان تا دلش بخواهد می‌تواند بازیگوشی کند. اگر اهل طبیعت و عیش مدام با آن هستید در سفرتان با تور بالی به شما توصیه می‌کنیم به شالیزارهای برنج آن بروید و این تفریح را انجام بدهید. تفریحی که برای شما خاطره‌های فراموش ناشدنی باقی می‌گذارد.

 

 بالی


۶- به دیدن بوئینگ ۷۳۷ بروید

یک فروند هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ در جیمباران بالی، در یک صحرا فرود آمده است که امروز بازدید از آن جزو تفریحات سفر به بالی به حساب می‌آید. تفریحی که به شما توصیه می‌کنیم حوالی غروب را برای بازدید از آن انتخاب کنید. چرا که زیباترین عکس‌های سفر به بالی را می‌توانید به هنگام غروب آفتاب و با پس زمینه این هواپیما بیندازید. بازدید از این هواپیما می‌تواند معنای طرد شدگی و مطرود ماندن را به ذهن متبادر ‌کند و برایتان یک فضای ذهنی و روحی خاص بسازد.

 

راهنمای فرودگاه بین‌المللی نگورا رای بالی

بالی

۲۹ آبان ۱۳۹۸

نظرات کاربران