۵ کتاب فروشی جذاب دبی که در سفر به این شهر می‌توانید کتاب‌هایی به زبان لاتین از آنها خریداری کنید

جاذبه‌های گردشگری دبی
۵ کتاب فروشی جذاب دبی که در سفر به این شهر می‌توانید کتاب‌هایی به زبان لاتین از آنها خریداری کنید

دبی شهر آسمان‌خراش‌هاست. شهر جاذبه‌های گردشگری مصنوعی هیجان‌انگیز. شهر صحراها و دریا. شهری که می‌شود انواع ورزش‌های آبی را در آن تجربه کرد و یکی از بلندترین سرسره‌های آبی جهان را در اختیار دارد. شهری لوکس که می‌شود ماشین‌های آخرین سیستم از برندهای معتبر دنیا را در آن سوار شد. شهری که بهترین غذاهای عربی را در بهترین رستوران‌هایش می‌توان نوش جان کرد. در سفرتان با تور دبی به این شهر جدای از تفریحات هیجان‌انگیز اگر به دنبال کتاب فروشی‌های معتبر نیز هستید. همراه ما باشید تا ۵ کتابفروشی معروف این شهر که از آنها می‌شود انواع کتاب‌های مرجع، شعر و رمان به زبان انگلیسی را خریداری نمود خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- House of prose


یک کتاب فروشی عالی و درجه یک که به نوعی خانه‌ی ادبیات دبی نیز به حساب می‌آید. این امر در نامگذاری آن نیز مشخص است که معنای نامش «خانه‌ی سخن منثور» است. جایی که با رفتن به آن می‌توانید کتاب‌های نویسندگان بزرگ دنیا را به زبان انگلیسی خریداری کنید. کتاب‌هایی از همینگوی، فاکنر، سالینجر و همینطور نویسندگان آمریکای لاتین که کتابشان توسط انتشارات‌های معروف جهان به زبان انگلیسی ترجمه شده‌اند. کتاب‌هایی از گابریل گارسیا مارکز، ماریو بارگاس یوسا و خوآن رولفو. نکته‌ی جالب درباره‌ی این کتاب فروشی آن است که کتاب‌های انگلیسی زبان را نیز از شما با قیمت‌های مناسب خریداری می‌کند و تلاش دارد یک چرخه‌ از تبادل کتاب به وجود آورد. بنابراین در سفرتان به دبی اگر کتابی به زبان انگلیسی دارید و آن را تمام کرده‌اید می‌توانید آن را به این کتاب فروشی ببرید و با کتاب دیگری معاوضه کنید.

 

۸ موزه هنرهای معاصر دبی که در یک سفر هنرمندانه باید از آنها بازدید کنید

 

 

 House of prose

 


نشانی: جاده ساحلی جمیرا

 


۲- Culture & co


یک کتاب فروشی محشر که در آن کتاب‌های مختلف به زبان فرانسوی به فروش می‌رسد. یک کتاب فروشی جذاب به مانند کافه‌های جذاب فرانسوی. کتاب فروشی جالبی که یک فضای روشنفکری نوستالژیک دارد. در سفرتان به دبی با رفتن به این کتاب فروشی می‌توانید بهترین چاپ «در جستجوی زمان از دست رفته‌ی» پروست را خریداری کنید. همچنین در این کتاب فروشی می‌توانید بی‌نهایت کتاب مربوط به ادبیات کودک و آموزش زبان فرانسوی پیدا کنید. درهای این کتاب فروشی همه روزه از ساعت ۱۱ ظهر تا ۹ شب به روی کتابخوان‌ها و گردشگران شهر دبی باز است و از حضور آنها گرم استقبال می‌کند.

 

 

 Culture & co

 


نشانی: خیابان دهم

 


۳- Bookworm


یک کتاب فروشی کوچک که نزدیک به بیست سال است در این شهر تاسیس شده است. یک کتاب فروشی جذاب که در نزدیکی ۴ مدرسه‌ی این شهر قرار گرفته است و از این رو مورد توجه تعداد زیادی از دانش‌آموزان شهر دبی است. در سفرتان به دبی اگر می‌خواهید کتاب‌های انگلیسی زبان مربوط به کودکان و نوجوانان را خریداری کنید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما به این کتاب فروشی بروید که معنای نامش «کِرم کتاب» است.

 

تجربه‌ی شگفت‌انگیز تماشای فیلم در سینماهای چهار بعدی دبی

 

 

 Bookworm

 


نشانی: خیابان C8

 


۴- Book world Trading


یک کتاب فروشی جذاب. یک جایی مانند کتاب فروشی‌های قدیمی اروپایی. یک جاییکه در آن کتاب‌های دست دوم در زمینه‌های گوناگون به فروش می‌رسد و با رفتن به آن می‌توانید غرق شوید در حجم انبوهی از انواع کتاب‌ها در زمینه‌های مختلف. یک کتاب فروشی باور نکردنی نه فقط برای علاقه‌مندان به کتاب بلکه برای خیلی از عکاسان. چرا که عکاسان با رفتن به این کتاب فروشی می‌توانند عکس‌های جالبی از سفر به دبی ثبت کنند. در سفرتان به دبی اگر به دنبال یک تجربه‌ی منحصر به فرد و غیر توریستی هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما به این کتاب فروشی که در منطقه‌ا‌ی غیر توریسیتی قرار دارد تشریف ببرید.

 

 

 Book world Trading

 


نشانی: ساتوا، البداء

 


۵- Book munch cafe


یک کافه کتاب عالی در دبی که با رفتن به آن هم می‌توانید کتاب بخوانید و هم کتاب خریداری کنید. کافه کتابی که بهترین نوشیدنی‌های گرم و سرد دبی را نیز می‌توانید در آن سفارش بدهید و نوش جان کنید. در سفرتان به دبی نه تنها برای خرید کتاب بلکه برای نوش جان کردن درجه یک‌ترین قهوه‌ها نیز به شما پیشنهاد می‌کنیم به این کافه کتاب تشریف ببرید.

 

 ۷ مکان فوق‌العاده در دبی برای دیدن و شنیدن موسیقی‌های زیرزمینی باحال 

 

 

Book munch cafe

 


نشانی: جاده الوصل

۲۳ آبان ۱۳۹۷

نظرات کاربران