بهترین مقاصد گرم‌سیری جهان برای سفر تنهایی (بخش دوم)

اطلاعات مفید
بهترین مقاصد گرم‌سیری جهان برای سفر تنهایی (بخش دوم)

در بخش اول، ۵ کشور از این لیست را به شما معرفی کردیم و در ادامه به معرفی ۶ مقصد گرم‌سیری دیگر در جهان برای سفر تنهایی خواهیم پرداخت.

 

سریلانکا

برای یک سفر تنها به یک کشور گرمسیری، چی چیزی مد نظر دارید؟ سواحل دیدنی، موج سواری، غواصی، غذاهای درایی یا تورهای طبیعت گردی، بازدید از مراکز تاریخی یا دیدن از معابد باستانی؟ سریلانکا تمام این چیزها به علاوه خیلی چیزهای دیگر را پیش پای شما می‌گذارد. در این کشور کوله‌گردهای زیادی را خواهید دید که تنها به آن‌جا سفر کرده‌اند و در تورهای جمعی شرکت می‌کنند. در بسیاری از هاستل‌ها با این مسافران که از تمامی نقاط دنیا می‌آیند آشنا خواهید شد و دوست‌های زیادی پیدا می‌کنید. یکی از نکات بسیار خوب در مورد سریلانکا، امنیت آن است که می‌توان آن را به راحتی برای یک مسافر تنهای زن نیز پیشنهاد کرد.

 

بنتوتا آدرنالین و آرامش در کنار اقیانوس هند

سریلانکا

اندونزی

یکی از مهم‌ترین دلایلی که اندونزی در لیست ما قرار دارد، تور بالی است. توری به یکی از زیباترین جزایر دنیا و یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری در آسیا. هر زمان از سال که به بالی سفر کنید، تعداد بسیار زیادی گردشگر را خواهید دید که از کشورهای مختلف و به شکل‌های متفاوت به جزیره آمده‌اند. شک نکنید مسافران تنهای زیادی در بالی ملاقات خواهید کرد، زیرا این جزیره یکی از بهترین نقاط گرمسیری آسیا برای سفر تنهایی است. جایی که امنیت بسیار خوبی دارد، فعالیت‌های آبی و هیجان انگیز زیادی دارد که می‌توانید تنهایی تجربه کنید و کوله‌گردهای زیادی نیز به خود می‌بیند. با این حال نباید جاکارتا پایتخت اندونزی را نیز به راحتی کنار گذاشت. پایتخت مدرن و جذاب این کشور که روزهای شاد و مفرحی را برایتان خواهد ساخت.

 

بالی، تفاوت واقعیت با عکس‌های اینستاگرامی

اندونزی

کاستاریکا

تنها مقاصد گرمسیری آسیا نیستند که طرفداران زیادی دارند، حوضه کارائیب نیز جزایر و مقاصد ساحلی زیادی دارد که یکی از یکی زیباتر هستند. از جمله کاستاریکا که با خط ساحلی شگفت‌انگیز و جنگل‌های ابری جادویی‌اش، شما را محصور خود خواهد کرد. چیزی که کاستاریکا به آن معروف است، سواحل دیدنی، طبیعت بکر و تفریحات بی‌پایانی است که برای گردشگران تدارک دیده. شما در سفر به این کشور زیبا، روزهایی هیجان انگیز را سپری خواهید کرد و شب‌هایی شاد و در بازگشت به خانه خاطراتی همراه خواهید داشت که هیچگاه فراموشتان نخواهد شد.

کاستاریکا

کرت، یونان

کرت جزیره‌ای زیبا در یونان است که در لیست‌های مختلف، برای سفر تنهایی پیشنهاد شده است. جزیره‌ای امن که هر کس می‌تواند سفری آسوده‌ به آن جا داشته باشد و از زیبایی‌هایش بهره ببرد. این جزیره‌ی زیبا، آب و هوایی بسیار خوب، آبی شفاف و کریستالی و سواحلی دیدنی دارد. در خشکی نیز خانه‌های زیبا، غذای خوشمزه‌ی محلی و همچنین مردمی خون گرم و مهمان‌نواز انتظار شما را می‌کشند. خوبی کرت این است که در اکثر جاها می‌توانید با مردم انگلیسی صحبت کنید و از این منظر به هیچ وجه به مشکل بر نخواهید خورد. گشت وگذار با قایق‌های تفریحی نیز نباید در این سفر فراموشتان شود و اگر تنها سفر کرده‌اید، برای این کار حتما از کروزهای تفریحی استفاده کنید تا همراه دیگر مسافران این جزیره، چند ساعت عالی و شاد را بگذرانید.

 

۲۰ جاذبه استثنایی در یونان (بخش اول)

یونان

کامبوج

سال‌های اخیر، بسیاری کامبوج را برای مسافرت در آسیا پیشنهاد کرده‌اند. کشوری که در پوسترهای تبلیغاتی‌اش، همیشه نقش و نگار معابد باستانی را می‌بینید و تصویری از آنگکور وات که با پس‌زمینه‌ی سبز، خودنمایی می‌کند. اما کامبوج آنقدر دیدنی‌های بسیار دارد که این بخش از آن، تنها قسمتی از جذابیتش را تشکیل می‌دهد. این کشور طبیعتی باورنکردنی و زیبا دارد، سواحلی که عاشقان خواهید شد و درایچه‌هایی که برای تعطیلات عالی هستند.

کامبوج

بوار بورا، تاهیتی

مالدیو را تنها به کسانی پیشنهاد می‌کنند، که می‌خواهند سفری عاشقانه و دو نفره را تجربه کنند. البته نه این که بورا بورا برای این مهم مناسب نباشد، اما این مقصد لاکچری و بسیار زیبا، برای سفرهای تنهایی نیز جان می‌دهد. از آن جاهایی در دنیا که می‌تون در آرامشش استراحت کرد و بعد به سراغ تفریحات مختلفی رفت که می‌توان در این جزیره تجربه نمود. کانو سواری، غواصی و اسنورکلیگ در بورابورا تجربه‌ای فراموش نشدنی برای هر مسافری به این جزیره است و کلبه‌های کوچک نیز تنها سفر کردن به این مکان را، بیش از پیش لذت بخش می‌سازد.

 

تعطیلاتی رویایی در جزایری به زیبایی مالدیو

بوار بورا

۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹

نظرات کاربران