بهترین مقاصد آسیا برای کوله‌گردهای تنها (بخش اول)

اطلاعات مفید
بهترین مقاصد آسیا برای کوله‌گردهای تنها (بخش اول)

تنها سفر کردن، تنها رفتن به هتل‌های لوکس، تجربه‌ی بهترین فعالیت‌های شهری و کارهایی از این دست نیست. شما به عنوان یک کوله گرد با کم‌ترین هزینه‌ها نیز می‌توانید به دور دنیا سفر کنید و از بودن در کشورهای دیگر لذت ببرید. مقاصد گرشگری جذابی در دنیا برای این کار وجود دارند، اما آسیا مملو از مقاصد استثنایی به این منظور است که ما قصد معرفی بعضی از بهترین‌هایشان را در این نوشته به شما داریم.

 

بانکوک، تایلند

وقتی صحبت از تنها سفر به میان می‌آید، همیشه نامی از تایلند به چشم می‌خورد. حتل اگر برای کوله گردی بخواهید جایی را برای تنها سفر کردن انتخاب کنید، باز هم تور تایلند بهترین گزینه برای شماست. این کشور زیبا مناطق درخشانی دارد که هر کدامشان می‌توانند مقصدی ایده‌آل برای شما باشند.

اما بانکوک، پایتخت جذاب تایلند بهترین گزینه برای شما خواهد بود. این شهر مملو از جذابیت‌های خاص و متنوع است و همچنین انتخاب‌های گسترده‌ای برای یک سفر ارزان پیش پای شما می‌گذارد. همچنین اطراف بانکوک مقاصد فراوانی وجود دارد که هم می‌توانید برای کمپ زدن به آن‌جاها مراجعه کنید و همچنین در جنگل‌ها و سواحل دوست داشتنی به طبیعت گردی مشغول شوید. در هر صورت تور بانکوک یک مقصد ایده‌آل و شاید برای خیلی‌ها بهترین گزینه برای کوله‌گردی تنها در دنیا به حساب می‌آید.

النیدو، فیلیپین

النیدو یکی از زیباترین نقاطی است که در این کره‌ی خاکی می‌بینید. جایی استثنایی با سواحل جذاب، طبیعتی چشم نواز و آرامشی وصف نشدنی. النیدو اگر چه جایی است که گردشگران از هر قشری می‌توانند از آن بازدید کرده و لذت کافی را از بودن در آن‌جا ببرند، اما واقعیت این است که لذت واقعی را کوله‌گردها از بودن در النیدو خواهند داشت.

این بخش از فیلیپین، طبیعتی دارد که شما می‌توانید در هر کجایش کمپ بزنید و شب را با صدای پرندگان سر کنید. هاستل‌های ارزان و امنیت بسیار خوب باعث می‌شود که بودن در این مکان برای کسانی که تنها به النیدو سفر کرده‌اند، لذت‌بخش‌تر نیز باشد. پیشنهاد می‌کنیم اگر علاقه به سفر با تور فیلیپین را دارید، برای بازدید از این بهشت زمینی برنامه ریزی کنید.

 

لاکچری ترین ریزورت های ساحلی در آسیا

سیارگائو

دیگر نقطه‌ای از فیلیپین که حتما باید در لیستمان بیاوریم، سیارگائو است. جایی که هر ساله جمعیت زیادی از کوله‌گردها را به خو می‌بینید که به این نقطه از کشور سفر می‌کنند و بخش زیادی از آن‌ها مسافران تنها هستند.

سیارگائو در فیلیپین برای کسانی که اولین بار است کوله‌گردی را تجربه می‌کنند نیز مکانی عالی محسوب می‌شود. جایی با سواحل و طبیعتی استثنایی که هم جاهایی بسیار خوب برای موج سواری دارد و هم می‌توانید غواصی در آب‌های شفاف سیارگائو را نیز تجربه کنید. البته باید در نظر بگیرید که پروازهای محدودی به این نقطه از فیلیپین وجود دارد و شما باید از مدتی قبل برای رفتن برنامه ریزی کنید.

هنگ کنگ

هنگ کنگ برای سال‌ها به عنوان پربازدیدترین مقصد گردشگری در دنیا شناخته می‌شد و بخش زیادی از این جمعیت، کوله‌گردهایی بودند که می‌خواستند با هزینه‌ای کم، این نقطه‌ی شلوغ و جذاب از دنیا را ببینند.

خوشبختانه هنگ کنگ هم امکانات خیلی خوبی برای کسانی که تنها به خاکش سفر می‌کنند، فراهم آورده و همچنین امتیازات زیادی برای کوله‌گردها دارد تا بتوانند از بودن در آن‌جا لذت ببرند. فراموش نکنید که این شهر مملو از جاذبه‌های تفریحی است و به هیچ وجه روزهای بودن شما در هنگ کنگ، حوصله سر بر نخواهد شد.

 

پیاده‌روی در قاره‌های مختلف دنیا

سیام ریپ، کامبوج

بازدید از معبدهای آنگکور، تنها بخشی از ماجراجویی شما در سیام ریپ خواهد بود. محبوب‌ترین نقطه در کامبوج که بسیاری از سفرها برای دیدن این مکان صورت می‌گیرد. سیام ریپ از آن جاهایی در آسیاست که برای سفرهای کوله‌گردی فوق‌العاده عالی خواهد بود.

بعضی از دلایل مهم در این باره وجود هاستل‌های زیاد و ارزان قیمت، مکان‌های متعدد برای کمپ زدن، مسیرهای دوچرخه سواری و کرایه موتور سیکلت‌های ارزان و ... اما مهم‌ترین دلیل، طبیعت عالی در این بخش از کامبوج است که خیلی از کوله‌گردهای تنها را برای گشت و گذار به این جا می‌رساند.

 

گران‌ترین هتل‌های دنیا در سال ۲۰۲۰

پنانگ، مالزی

تورمالزی نیز نقاط زیادی برای کوله‌گردها دارد، اما پنانگ یکی از بهترین‌های آن‌هاست. جایی که خیلی‌ها آن را به عنوان یکی از مقاصد مهم غذایی به حساب می‌آورند و دیدنی‌های متعددی در محیط شهری و همچنین در طبیعت اطرافش دارد.

پنانگ نیز هاستل‌های متعدد و مهمان‌خوانه‌های خیلی جذابی دارد و همچنین می‌توانید در نقاط مختلفی از این جزیره به کمپ بزنید. تور پنانگ برای کوله‌گردها ایده‌آل بوده و امنیت بالای این مکان، سفر تنها برای بانوان را نیز ممکن می‌کند.

۱۴ بهمن ۱۳۹۹

نظرات کاربران